![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Deze week een interview gelezen in "dag allemaal" over Mark Demesmaeker.
De vraag:Wat gaf de doorslag om in de politiek te stappen? De druppel die de emmer dee overlopen, was een studiogesprek met Verhofstadt.Na het interview heeft de premier me op een ongelooflijk onbeschofte manier afgeblaft.Dat had ik nog nooit meegemaakt! Sommige politici zoals de eerste minister, dreigen journalisten af vooraf hun vragen mee te delen of om bepaalde vragen vooral niet te stellen. Ik deed daar niet aan mee en had het gewaagd enkele vragen over actuele, maar onverwachte thema's te stellen. Nu, dat kwam slecht aan! Toen de premier mij achteraf afblafte , dacht ik: Nu heb ik het wel gehad. Demesmaeker was jaren journalist bij VTM en heeft ook een politiek programma gepresenteerd. Hoeveel journalisten spreken niet slaafs de woorden van de politiek correcte politici, terwijl ze in hun hart weten dat de werkelijkheid heel anders is. Zo word het Vlaams Blok ook steeds voorgesteld als "het grote kwaad". Terwijl men best weet dat dat helemaal niet het geval is. Pas als het men het politiek correcte pad verlaten heeft klappen de meeste uit de biecht. Een droevige democratie vind ik dit, waar men het recht op vrije meningsuiting nog steeds aan banden probeert te leggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Schepen
|
![]() Och vriend, waas het aleen maar de vrije meningsuiting. Er is een plundering op grote schaal bezig, vooral op onze arbeid. China doet het beter.
... the end result is that you are left with an extremely homogenuous group that looks down on er even dispises outsiders. Cults exclude people, obey heroes, become dogmatic and develop a crocodile syndrome – no ears but really a big mouth. It happened to David Karresh and his followers in Waco, Texas. It happened to Chancellor Helmut kohl and the CDU in Germany, and it will probably happen again. Beware. (from Karaoke Capitalism – management for mankind.). www.WorkForAll.org |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementslid
|
![]() toch normaal, zo'n reactie van een dictatorke in 't nauw gedreven door de waarheid......... t' zijn zijn laatste stuiptrekkingen en waarschijnlijk beseft hij zélf ook wel dat hij na 13 juni enkel nog zal mogen olijven plukken in zijnen boomgaard in toscane..... vandaar dat zéér agressief gedrag.... aan ieder sprookje (hoe gruwelijk ook) komt immers een einde.....
![]()
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Alleen al het systematisch opschuiven van alle betalingen aan toeleveranciers: De staat die méér dan één jaar wacht met betalingen van vele duizenden tot zelfs miljoenen Euro's. Het "gat" in de financiën is stukken groter dan wat toegegeven wordt en dat verschil wordt gewoon op de rug van onze economie geschoven. Ik had hier graag een schatting gezet ( 10% BNP ) maar ik kan die helaas niet voldoende staven. Plundering ? dat is zacht uitgedrukt ! Ik heb vandaag een businesspartner van een familielid gehoord en die sluit zijn boeltje want hij is het hier beu! En hij blijkt lang niet de enige. Hij heeft tenslotte gelijk ! Waarom moet hij voor niets werken? Waarom moet hij er nog geld aan toesteken want hij moet zijn personeel en basisgoederen betalen opdraaien plus sociale lasten enz. Maar zelf mag hij vanwege de staat op zijn kin kloppen. Weer eens een aantal mensen op den dop en werkgelegenheid weg die niet meer terug komt !
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het zoveelste bewijs dat :
[size=6]vrije meningsuiting de inzet wordt van 13 juni ! [/size]
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |