![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Tis de laatste tijd weer erg. Heb de vorige niet gemeld omdat ik dan wekelijks 1 zou moeten maken maar dan nu toch en er toch gewenning optreed?! Men moet dringend zichzelf eens onderzoeken ginder.
Red onze kinderen en stop de veramerikanisering! De pot op met de american way of life. Dit werkt psychoses in de hand zo blijkt. En wapens afpakken ben ik tegen, de revolutie moet nog gestreden worden! Ps: hij heeft zichzelf aangegeven blijkbaar. http://www.cnn.com/2010/CRIME/01/20/...ex.html?hpt=T2 Laatst gewijzigd door Zeikstraal : 20 januari 2010 om 13:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Waar is de verontwaardiging?
Het medeleven naar de slachtoffers toe? Is het gewenning? Goedgekeurd als het geen moslim is? Schril contrast met Ft hood |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Dan stel ik jullie in vraag. Dit getuigt van een psychise aandoening. Wat is daarvan de oorzaak en hoe evolueerd dit naarmate de tijd vorderen zal en er meer gevallen komen? Geen gezonde situatie. Ge kunt nog ni voor uzelf zorgen, maar als het ne jood, palestijn of moslim is hebt ge wel praat. Losers
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Ok. Amerika is gekend voor zijn massaschietpartijen, Belgie is gekend voor zijn kinderverkrachters/moordenaars.
De laatste 5 jaar heeft Europa toch ook zijn deel massaslachtingen gehad? Laatst gewijzigd door longhorn : 20 januari 2010 om 21:48. |
![]() |
![]() |