![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Stuur iemand stinkende mest uit wraak
29/12/'09 Boos op iemand? Wil je laten weten waar het op staat? Stuur dan voor 8,5 euro een kistje stinkende mest naar de boosdoener met een ondertekende boodschap. Dat is het lumineuze idee van Olivier Legrand, een 40-jarige artistiek directeur van een communicatiebureau. Hij zit achter het concept van de site fumier.com. Fumier betekent 'mest', maar evengoed 'rotzak'. Wil je zo'n rotzak een poets bakken of iemand een poepje laten ruiken, dan kan dit. Wel altijd met naam en liefst met een humoristische boodschap. De mest is echt en zit verpakt in een houten kistje met een Superkoe erop . "Hij stinkt goed, maar druipt niet," aldus Olivier. Olivier startte zijn internet-mestdienst op 18 december en heeft al 180 mestpakketten verzonden. "Ongeveer 70 procent van de klanten komt uit de Parijse regio. Heel veel pakketten waren bestemd voor exen. Ik heb ook nogal wat aanvragen gehad van politici om mest bij tegenstanders te laten bezorgen, maar die heb ik geweigerd," aldus Olivier Legrand op Actu 24.be. De mest is grand cru van boer Roger Combotte uit de Franse Jura ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Typisch.