![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn oog viel op een krantenartikel.
link: http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...tm_campaign=pm titel: Twaalf winkeldieven op één middag in Antwerpse C&A Is dat nu mogelijk dat zoiets louter toeval zou zijn ? Verzwijgen de krant (want de uitleg is toch mager) en de polisie of het stadsbestuur iets ? tekstfragmenten (met kleurkes, voor de haastigen) Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe bedoelt u?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Na duizenden jaren als jager verzamelaar te hebben geleefd zit dat patroon in onze hersenen en genen. Niemand kan ooit door een rechter worden veroordeeld wegens diefstal want we zijn allemaal ontoerekeningsvatbaar of wilsongeschikt. (ken de juiste term niet
![]() En iedereen jaagt en verzamelt op zijn eigen manier, naar zijn eigen mogelijkheden. Iedereen steelt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet u dan welk vermoeden? Ik zou het graag van Schoofmans zelf lezen. Het kan alle kanten uit, weet je wel.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() In tegenstelling tot wat Vermassen claimt, hebben we hier WEL een echte visionair:
'Roma misleiden onze beleidsmensen: ze zitten hier voor wat anders ' |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben juist maar verschoten van zo'n aantal, en dat dit nieuwsfeit "zomaar" verteld wordt.
Geen kommentaar van "dit is wel uitzonderlijk veel, maar toevallig ..." maar ook niet omgekeerd. Is dat nu zo erg in Antwerpen dat niemand daar nog van uit zijn sloefen schiet, dat er astemblieft twaalf winkeldieven op één dag betrapt worden, en dat er toch iets georganizeerd bij was, want die twee wijven werden gauw ter hulp geschoten door hun echtgenotes. En die venten deelden wat kopstoten uit .... Vinden jullie dat dan geen straffe toebak ?? (ik las ook iets van Woippy in Frankrijk, zal het sebiet posten).
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() Misschien kan er wat geleerd worden van de Brusselse flikken. Vandaag hebben die in Laken een overvaller doodgeschoten. Goed werk!
Laatst gewijzigd door longhorn : 22 januari 2010 om 02:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want als er nu iemand iets of wat weerbaar is, geen rassist is, enz. dan zullen het wel 18- �* 19-jarige franstalige studenten industriële ingenieurs zijn. En waarvan verschiet de Schoof dan ? (deze draad heb ik eigenlijk geopend omdat ik van die feiten in A'pen verschoot, dus 't wordt een beetje mijne verschietdraad ...) Lezen maar: link: http://www.standaard.be/artikel/deta...2&subsection=3 titel: Straatgeweld verjaagt studenten stukje tekst met aandacht-rood: Citaat:
||
![]() |
![]() |