![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Risikoraum Japan dokumentiert die Naturphänomen und deren Gefährdung rund um den Inselstaat Japan.
Themen sind u.a. Vulkanismus, Erdbeben, Tsunamis und Taifune. Risikoraum Japan 1/3 9.23m Wil iemand reageren? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Spel blijft continu hangen maar als het erom gaat dat Tokio op een tijdbom leeft dan is dat al langer bekend. Grote delen van Amerika ook. Maar ja, wat doe je daar aan. Niets.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
had ik er over gelezen dat in sommige landen er een groter aardbevingsgevaar bestaat dan in andere landen. En al jaren ben ik verbaasd dat bij discussie over voor of tegen kernenergie zulk aardbevingsgevaar weinig wordt genoemd. Niet alleen Japan, ook V.S. met iets als Andreas Vault. En wrang hierbij vind ik dan ook dat alternatieve energiebronnen, zoals ook met bewegingen van water, weinig realiteit lijken zoals in Japan... |
|
![]() |
![]() |