![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20100126_058
En nu ook nog de asielzoekers afvoeren naar hun land van herkomst!!!
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Vlaanderen krijgt minst asielzoekers
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...lzoekers.dhtml NU KAN DIE ZEVER STOPPEN .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence. Laatst gewijzigd door backfire : 27 januari 2010 om 12:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Is bot eigenlijk een vette vis?
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Touché. Ik gun het je.
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"Wie gelooft die mensen nog?"
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Stel dan ook de vraag waarom de n-va er geen graten inziet om met anti-Vlaams racistische fdf'ers een regering te vormen.
![]() |
#8 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Misschien hebben vette vissen geen graten?
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Que?!
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn de francofonen die ervoor zorgen en eisen dat er zoveel asielprofiteurs ons landje binnenstromen! Dus... En waarom doen hun PS en zo dat? Om nieuwe kiezers aan te tekken en aldus hun politieke macht te bestendigen! Ze leven van de miserie die ze zelf aantrekken! Dat hun landsgedeelte failliet is zonderde steun van de Vlamingen, zal hen een zorg wezen. Ze weten wel waarom "Belgique" hen zo dierbaar is! Spijtig van de 60% Flamins die er in wonen, maar ze hebben hun centen nodig dus... Dus, neen: die zever kan niet stoppen! Integendeel! Die multicule strontboel moet opgekuist en aan banden gelegd worden! Laatst gewijzigd door andev : 28 januari 2010 om 12:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() 19-Jan-2010
Motie tegen de spreiding van asielzoekers goedgekeurd in Meise Op voorstel van het Vlaams Belang nam de gemeenteraad van Meise unaniem (Groen!, CD&V, VLD, N-VA, onafhankelijken en Vlaams Belang) een motie aan betreffende het “spreidingsplan 42” waarbij Vlaanderen 88% van de asielzoekers moet opvangen. De OCMW’s zijn verplicht de asielzoekers financieel bij te staan, de federale overheid betaalt echter vaak slechts een deel van die kosten terug. Een raming maken van de financiële gevolgen is niet eenvoudig maar zal voor Meise hoe dan ook bijzonder zwaar zijn. Het Vlaams Belang vindt het onaanvaardbaar dat het altijd Vlaanderen en de Vlamingen zijn die alles kunnen betalen. Op vraag van het Vlaams Belang roept de gemeenteraad van Meise de Vlaamse regering op om tegen dit plan een belangenconflict in te roepen. De gemeenteraad van Meise roept het federaal parlement op om de staatssecretaris voor Maatschappelijke Integratie aan te manen de gehanteerde parameters te herzien zodat niet het overgrote deel van de lasten op rekening komt van de Vlaamse gemeenten. De motie werd verzonden naar de Vlaamse minister-president, de voorzitter van het Vlaams Parlement, de voorzitter van de Kamer van Volksvertegenwoordigers en de federale staatsecretaris voor Maatschappelijke Integratie. Het Vlaams Belang is verheugd dat de gemeenteraad van Meise deze motie unaniem heeft aangenomen. Jörgen Noens Fractievoorzitter Vlaams Belang Meise – Wolvertem – Oppem 0474/52.13.47 www.jorgennoens.org http://zaventem.vlaamsbelanghallevil...p=2_1_1&n=1027