![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ikzelf of iemand van mijn gezin op het vliegtuig stapt breekt het angstzweet me al op voorhand uit tot ze weer veilig en wel op de tarmac staan.
Schrik voor technische haperingen, zoals brandende motors, lege benzine tanken en weet ik veel wat er allemaal kan kapot gaan bij draaiende en elektronische onderdelen. Nu blijkt dat mijn angst vaak niet ongegrond was en nog is. Kijk lees het dus zelf...http://www.hln.be/hln/nl/1901/reisni...el-in-VS.dhtml
![]() |
#2 |
Lokaal Raadslid
|
![]() U bent niet alleen, toen mijn vriendin naar Australië vertrok, was dit ook mijn enige gedachte, ook wetende dat de kans groter is dat je een ongeluk krijgt op de baan dan in de lucht. Ik vertrouw het zaakje nog altijd niet helemaal.
![]() Maar dat ze toestellen laten opstijgen, waarvan een defect geweten is dat is schandalig. |
![]() |
![]() |