![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() De meesten onder ons kennen het gevoel : 's morgens midden in de nacht opstaan en ziek en pijn om naar het werk te gaan.
Volgens mij is dat heel strijdig met de menselijke natuur, jazelfs een aanslag op de gezondheid. De mens is namelijk een zoogdier, eentje dat van nature een winterslaap houdt (want de mens leeft met het daglicht). Gedurende de winterslaap daalt de lichaamstemperatuur, de spijsvertering staat stil, de hartslag wordt langzamer .... Kortom de natuur wapent ons tegen de winter. Waarom gaan wij daar dan tegenin als we weten dat het slecht is voor ons ? Ik denk als we de natuur zouden volgen en een winterslaap houden, dat we wel eens véél langer en gezonder zouden kunnen leven. Daarom : moet de mens niet de natuur volgen en een winterslaap houden in plaats van zijn leven te vergooien voor de economische groei ? Laatst gewijzigd door HOUZEE ! : 2 februari 2010 om 18:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() tot in Mei !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |