![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Is er al niet voldoende pers die schrijft wat ze opgedragen worden? Of verzwijgen omdat het een belangengroep zou schaden? En die propaganda en opinies door je strot rammen om je voor te kauwen hoe je wel zou moeten denken?
Reclamevrij, die het volk dient en geen bedrijven of politieke partijen. Doch, bent u bereid deze ook financiëel te steunen om de kwaliteit te bevorderen. Ik denk dan aan bvb old fashioned onderzoeksjournalistiek die verder zou kunnen gaan dan een lijn die niet overschreden zou mogen worden. Laatst gewijzigd door Minister President : 31 maart 2010 om 10:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe ga je dat financieren? Als je dat rond krijgt wil ik met veel plezier helpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Het zal via het web starten. En hopen op bijdragen van het volk.
Of door toch zoekmachineads te plaatsen, zo kan men gratis steunen zeg maar bij het klikken daarop, graag bij elk bezoek eens. Het systeem misbruiken. Zij doen dat toch ook tegen ons. Het probleem daarbij is dat je op de site zelf geen aanmoedigingen tot klikken mag plaatsen. En als weinigen klikken brengt het ook niet veel zoden aan de dijk. Ook principieel ben ik er tegen, tegen deze brein bevuiling. Dus vandaar de vraag of er interesse voor is. Ik meen dat het een noodzaak is maar misschien is het volk wel tevreden met de stand van zaken. Wat zou uw aangeboden hulp omvatten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lokaal Raadslid
|
![]() De vraag is hoe je het gaat opbouwen.
Freelance opiniestukken? Echte full time journalisten (die je zal moeten betalen) vrijwilligers? En dan onderwerpen, politiek, economisch, sport? De nood naar informatie is er altijd. De meer te beter. Maar als je een lezerspubliek wil aantrekken moet je iets anders bieden dan dat we zelf kunnen vinden (vele van ons zal ondertussen al slim genoeg om meerdere site´s te controleren inclusief de buitenlandse) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En aan hoeveel ga je je krant verkopen? Politiek neutrale journalisten bestaan niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() ik ben bereid tot steun, op voorwaarde dat ze republikeins is en komaf maakt met leugens van links
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Vooral de politiek, binnen- en buitenlandse. Vooral wat er onder tafel overeen gekomen word proberen aan te tonen, weg van de verknipte versie van de realiteit die de media, een verlengde van de machtsstructuur ons opdringt.
In het geheel de oorlog die tegen ons gepleegd word aantonen, op psychologisch, economisch en maatschappelijk vlak. Heel gestructureerd. Geen onderwerpen schuwen, ook zeggen wat er op het volk zijn lever ligt wat misschien meer kracht kan bijzetten als "media statuut" dan een blog of forasen en zo hopelijk kan aanzetten tot meer dialoog en wie weet zelfs referendums. Al bij al zijn de heren en dames in de wetstraat er om ons te dienen, die grens vervaagd jaar na jaar mede dankzij geen vrije media. De democratie staat op het spel, in hoeverre je natuurlijk echt over een democratie kan spreken. Of de meeste belgen daar oor naar heeft weet ik niet direct maar hoe meer info er is hoe beter. Mensen zijn politiek ook meer wakker tegenwoordig dus vraag zal er wel naar zijn. Zoals u ook aangaf, kunt u idd al op veel plaatsen terecht waaronder buitenlandse. Waarom er geen vlaamse van maken waarbij je dat allemaal op 1 plek kan weervinden. En elke hypocrisie van elke partij mag uiteraard aan bod komen. De sportresultaten kan je wel elders vinden. In de eerste plaats vrijwilligers. Pers van en voor het volk. Met steun zal er natuurlijk ook degelijk onderzoek kunnen gebeuren en dat is waar het heen moet. Een dagblad lijkt me niet direct haalbaar, dus het zou bij het web blijven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben bereid tot steun, op voorwaarde dat ze republikeins is en komaf maakt met de leugens van rechts.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() zou links niet beter wat consequentie inbouwen en ipv affiniteit met of steun van een grasroots beweging te veinzen, voluit blijven gaan voor staatssubsidies.
Laatst gewijzigd door born2bewild : 31 maart 2010 om 16:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Parlementslid
|
![]() We hebben vooral een neutrale pers nodig. Zonder politiek correctheid, zonder ideologieen die de berichtgeving overwoekeren, zonder taboes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien moet onze nieuwe forumvriend Minister President eens forumwijlen Zeikstraal contacteren. Die had namelijk gelijkaardige plannen.
En met twee sta je alvast sterker dan alléén, niet?
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De dag dat liberaal rechts hetzelfde doet en stopt met hypocriet het Vlaams nationalisme te claimen zullen we nog eens klappen.
|
![]() |
![]() |