![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() KASPER stelt met gepaste trots het lentenummer van zijn non-conformistisch kwartaaltijdschrift Confiteor! voor.
![]() Wij brengen u alweer een boeiende mix van boeiende socio-economische, geschiedkundige, geopolitieke en katholieke artikels. In dit lentenummer kan u ondermeer een interview met Michel De Keukelaere, de hoofdorganisator van de Mars voor het Leven, terugvinden. Daarnaast beschrijven we het solidarisme in Panama aan de hand van Omar Torrijos en vragen we ons openlijk af of de Gentse Universiteit plots de antizionistische toer opgegaan is. Dit, en veel meer…, in Confiteor! – Lente 2010! http://www.kasper-gent.org/confiteor/lente-2010/ Veel leesplezier! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Een mooi en verzorgd tijdschrift.
Gaan jullie nog uitbreiden naar andere steden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() zelfs na drie keer lezen lees ik "confituur"
je boekske is niet geschikt voor dyslectici |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zie confetti
![]()
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Enkele interessante stukken. Ik wist niet dat de handcommunie een protestanse regel was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |