![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
Bekijk resultaten enquête: Gelooft u in de reptielentheorie ivm de NWO? | |||
Ja / Ik neig ernaar het te geloven / Acht het niet onmogelijk |
![]() ![]() ![]() |
6 | 16,67% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
27 | 75,00% |
Ik weet er niet voldoende over |
![]() ![]() ![]() |
3 | 8,33% |
Aantal stemmers: 36. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nog eens een poll. Gelooft u in de reptielentheorie ivm de NWO, zoals die voorgesteld wordt door verschillende NWO onderzoekers, waarvan de bekendste David Icke is. Kort gezegd stelt deze theorie voor dat sommige leden van de NWO, sommige mensen (meestal in posities van macht, maar niet altijd) multidimensionele reptielen zijn, die een menselijke gedaante aannemen of bezitten.
Laatst gewijzigd door exodus : 11 februari 2010 om 13:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Nwo is bullshit. Reptielen nog meer. Ze verkopen u halve "waarheden", (logica) met leugens om u te verkopen. Eigenlijk horen de thuis in den bak wegens hersenspoeling van de zwakkere breinen om aan geld te komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1. Ik geloof al niet in een NWO als organisatie
2. De reptielentheorie is al helemaal van de pot gerukt Maar goed, het is wel toe te juichen dat je het aanziet als een geloof. Iets waarvoor dus niet de minste ondersteuning bestaat. Je gelooft het alleen maar met Icke als profeet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Als ik men best doe zou ik een heel pak volgelingen hebben door hen wijs te maken dat pinguins de wereld regeren of dat ik een ruimtereiziger ben en de rest van de planeet kom waarschuwen. Ze moeten dan zus en zo doen om gered te worden. Enz. Alleen word ik daar zo moe van om ermee te beginnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Staatssecretaris
|
![]()
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() Lol
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() ![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() In plaats van de vele referenties naar de psychiatrie en drugs zou men eens kunnen beginnen te begrijpen dat een geestelijk gezond mens ook zulke overtuiging kan hebben. Maar natuurlijk zal dat ook weer moeten verklaard worden aan de hand van "een geloof om het slechte in de wereld te kunnen rationaliseren", etc etc
Maar dit is ook iets waar over moet gepraat worden. Meer en meer mensen geloven hier in. DAvid Icke's (en anderen) lezingen trekken duizenden mensen aan over de gehele wereld. Voor velen is zo'n idee natuurlijk onaanvaardbaar. Hun realiteit stort in elkaar moest dit waar zijn. Hier zie je trouwens wat de zeer nuchtere Jim Marrs over reptielen te vertellen heeft. (Jim Marrs heeft onder andere het succesvolle boek "Crossfire" geschreven over de moord op Kenedy). http://www.youtube.com/watch?v=8-hQQN_BaE4 (vanaf 20 sec)
Laatst gewijzigd door exodus : 11 februari 2010 om 15:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard is dat waar. Ik ben zo een reptiel
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In werzen is alle leven sterrenstof... maar dan hebben we het niet alleen maar over reptielen eerder over ééncellige tussenvormen tussen planten en dieren of tussen leven en dode materie.. Wat heeft dat met het kantoortje in Beograd te maken (waarvan ik op één van de talrijke NWO draden een fotootje zette) ?
Pro memorie : het gaat over een gebouw met een bordje op waarop duidelijk te lezen staat "New World Order"...Dat er nog altijd geen geïntresseerden zijn (pro of contra) die gewoon eens kontakt namen met deze organisatie...
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Den Jimm was gewoon aardig. Crooks backing each other. Om de credibiliteit niet te doen wankelen. Den Jimm heeft ook wat te verkopen natuurlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() En dit is Morena Baccarin, het moeder-reptiel. Mjam. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 11 februari 2010 om 17:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |