![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Ladies and gentlemen,
I’m proud to announce we set a new record today! Het vorige record is nog niet koud of we hebben alweer een nieuw 948 km file Allé bon, ik heb vanmorgen mijn mountainbike van stal gehaald. 30 min gereden waar ik er normaal 25 over doe. Hallucinant, heel de straat stond bomvol aanschuivende auto’s die ik gewoon voorbij fietste. http://www.hln.be/hln/nl/921/Kanaal-...EUWBUIEN.dhtml |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
je gaat dan elke dag bijna even snel met de fiets als met de auto zij en dat wil ook zeggen dat je minder dan 15km moet rijden, daar neem je toch de fiets voor ?!? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 948 km, ... dan is er toch amper weg over, om niet stil te staan ...
slaat iedereen plots in paniek als er een paar vlokjes vallen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik rij dan ook dagelijks met de fiets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Niks werkt nog in dit land.
Zelfs de 'weervoorspellers' slaan de bal keer op keer mis. Gisteren werd veel zon voorspelt, die er amper kwam. Vandaag zouden er 'enkele' sneeuwbuitjes vallen, terwijl er hier net gemeten een pak van 6 cm ligt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hier moet vandaag de eerste sneeuw nog vallen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk we het ook wat verder moeten zoeken en dat dit ook de symptomen zijn van een land of een regio met een compleet van de pot gerukte bevolkingsdichtheid – 456 inw/km²(dat dan ook nog eens slecht georganiseerd is). De wegen zijn overal verzadigd en bij het minste dat er dan misloopt, krijg je dit.. Maar er is hoop, de bevolkingsdichtheid zal nog toenemen de komende jaren en er komt zelfs een aanvullende kinderbijslag, kwestie van het geboortecijfer op peil te houden!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geweldig toch
![]() Wat een volk van achterlijke idioten zijn wij. Een beetje sneeuw en de boel ligt plat ![]() Van mij mag dit gerust een paar weken duren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() 2
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() dju, Cercle zal niet spelen tegen Roeselare vanavond.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Hier in de Ardennen zeggen ze "'t is het seizoen, he" en nochtans zou men in België iedere keer zeggen dat het de eerste keer is dat er sneeuw valt!!
Twee weken geleden maakten de camionchauffeurs zich kwaad dat niemand hen kwam helpen. Weten die mannen die internationaal transport doen dan niet dat het winter is en dat er dus eventueel sneeuw kan vallen? Is het te veel gevraagd om zich daarop te voorzien en sneeuwkettingen mee te hebben ?? Ondertussen blokkeren ze de wegen voor iedereen en sakkeren dan nog omdat ze niet direct worden losgetrokken!!! Als ik die opstoppingen zie ( E 411) dan zie ik camions die ALLE vakken versperren , alhoewel ze normaal gezien niet mogen voorbijsteken; |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik kon vanmorgen van Limburg naar Gent rijden voor mijn opleiding (pas gestart bij een nieuw bedrijf). Om 6u20 vertrokken en rond half 10 zat ik op de ring van Antwerpen toen ze belden en zeiden dat het best was dat ik omkeerde omdat het tussen Antwerpen en Gent ook niet te doen was. Het was maw niet de moeite om voor die paar uurtjes zoveel te rijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Tijdens de spits is ons wegennet een dichtgeslib bloedvatenstelsel dat bij het minste bijkomende euvel een hartinfarct veroorzaakt..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Gouverneur
|
![]() Alleen in ons land,in America,is dit jaarlijkse kost,zelf als er een halve meter dichte sneeuw valt,en de stroom is weggevallen.Hier bij ons is dat voor dagen nieuws van de dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De schuldigen zijn niet de weermannen, maar de Vlaamse plichtezel-mentaliteit waardoor de hele werkende bevolking, tegen beter weten in, toch maar weer die auto inkruipt om ergens iets onbenulligs te gaan uitrichten in een kantoor.
Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 10 februari 2010 om 18:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb vooral de indruk dat er minder zout gestrooid wordt. Het kan niet missen dat dan telkens nieuwe records gevestigd worden.
![]()
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |