![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Dinsdag bliezen Palestijnen een Israëlische pantserwagen op in Gaza-Stad. Dat kostte zes soldaten het leven. Palestijnse extremisten zijn met lichaamsdelen van de soldaten aan de haal gegaan en hebben die als trofeeën laten zien. Hadden ze een hoofd gehad ze staken het in de lucht zoals de moordenaars van Nick Berg dat deden. Wie loopt er nu te pronken met lichaamsdelen, alleen barbaren zijn tot zoiets in staat. Sick bastards!
![]()
![]() |
#2 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is niet alleen barbaars, ze doen het zonder schroom, met plezier, zonder de minste gevoelens van respect of gruwel... om te provoceren en te kwetsen... en dan maar klagen dat ze door jan en alleman zo geviseerd worden? Wat hadden ze gedacht misschien???
![]() |
![]() |
#3 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En zo beschrijft Fox News de fijnzinnige Israelische operatie om de lichaamsdelen te recupereren:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() dat ze maar rap één grote parking van de Arabische wereld en alle moslimstaten maken.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Oh ja, was het bijna vergeten..dit is anders.. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat ben jij toch dom!! Zomaar vergeten dat de US daar de Westerse beschaving gaan brengen en verdedigen, hoe kan je nu d�*t vergeten ![]() Bush zegt het toch zélf! Als die het niet zou weten, wie op de wereld weet het dan beter, denk je? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Neruda, flauw wat je doet: ik heb even de moeite gedaan om te plakken en mijn zeer recente postings erbij gehaald, waar ik het optreden van de Amerikanen helemaal niet minimaliseer....integendeel... Als je me wilt aanvallen, doe het dan correct en citeer me niet verkeerd of haal mijn citaten niet uit context.... http://forum.politics.be/viewtopic.p...hlight=#472720 http://forum.politics.be/viewtopic.p...hlight=#471081 http://forum.politics.be/viewtopic.p...hlight=#465918
![]() |
![]() |
#13 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Tja wie zoiets doet verdient het om stukjes gesneden te worden nietwaar Neruda? Volgens jouw zijn was 11M het werk van de CIA zeker?Want er zijn nog steeds 200 Europeanen tekort dankzij monsters zoals jij! Waarschijnlijk zal het helemaal oneerlijk vinden dat Europeanen ook van langs om meer hun geduld met dat moslim-gespuis gaan verliezen? Gewoon rustig afwachten vriendje,je zal vanzelf wel merken wie het haalt....... ![]()
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() Is dat weer niet een beetje TE veralgemenend ?
Het is een beperkte groep die zich schuldig maakt aan wanpraktijken aan beide kanten ! Dat die "extremisten" moeten aangepakt worden spreekt vanzelf.
![]() |
#15 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() Ach ja, we moeten niet hypocriet zijn: oorlog is wreed en barbaars, als het nu Palestijnen, Israëlieten, VS'ers, Nazis, Commies, etc... zijn.
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Het is de Westerse wereld niet de de ondergang van de Koranische godsdienst wenst,het zijn de moslims die ons dood willen. Net zoals Osama Bin Laden niet kan leven met het Westen,wil ik niet meer samenleven met moslims.Ben je tolerant genoeg om intolerantie te tolereren? Wat mij betreft is het een uitgemaakte zaak:eten of geëten worden..... Het is niet de wereld die ik gewild heb,en het is niet de wereld die ik gemaakt heb:ik ben er enkel in geboren en ik heb me aangepast..... Sorry.
![]() |
![]() |
#19 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#20 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|