Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 december 2009, 21:26   #1
cdekeule
Burgemeester

cdekeule's schermafbeelding

Standaard Suggestie voor nieuw thema forum: Onderwijs

Onderwijs is een zeer belangrijk thema in onze samenleving. Het is m.i. van dezelfde grootte orde als andere grote thema's zoals 'economie' en 'milieu'. Zo wordt bijvoorbeeld de helft van het Vlaaamse budget besteed aan onderwijs.

Onderwijs bepaalt de toekomst van onze kinderen. Als een van de belangrijkste instituten is onderwijs echter niet zonder invloeden van politieke overtuigingen en ideologieën. Omgekeerd heeft de manier waarop we onze kinderen onderwijs geven een belangrijke invloed op hoe onze maatschappij er uit zal zien.

Vandaar mijn suggestie om een apart thema forum te creëren rond onderwijs.

Vakbonden strooien voetzoekers rond tijdens betogingen NADAT ze zichzelf eerst beschermen met oordopjes!

Steun het Europees Burgerinitiatief. Teken de petitie: https://ec.europa.eu/citizens-initia...dex.do?lang=nl
cdekeule is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2009, 19:46   #2
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cdekeule Bekijk bericht
Een subforum onderwijs. Deze suggestie ondersteun ik volledig.

Laatst gewijzigd door Rudy : 3 december 2009 om 19:46.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2009, 21:05   #3
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Wat een dom voorstel. Stop met de moderatie hun tijd te verspillen, alsjeblieft.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.

Laatst gewijzigd door van Maerlant : 3 december 2009 om 21:05.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2009, 22:54   #4
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cdekeule Bekijk bericht
Onderwijs is een zeer belangrijk thema in onze samenleving. Het is m.i. van dezelfde grootte orde als andere grote thema's zoals 'economie' en 'milieu'. Zo wordt bijvoorbeeld de helft van het Vlaaamse budget besteed aan onderwijs.

Onderwijs bepaalt de toekomst van onze kinderen. Als een van de belangrijkste instituten is onderwijs echter niet zonder invloeden van politieke overtuigingen en ideologieën. Omgekeerd heeft de manier waarop we onze kinderen onderwijs geven een belangrijke invloed op hoe onze maatschappij er uit zal zien.

Zeer goed voorstel. De manier waarop onze samenleving omgaat met het onderwijs (niet langer de keuze van "the best and brightest" maar van het afval) is tekenend. Onze samenleving bouwt niets duurzaams op.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2010, 09:18   #5
Bovenbuur

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Hé wauw, een goede suggestie in het subforum suggesties, dat zie je ook niet vaak.
Oud 18 februari 2010, 11:10   #6
van Maerlant

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Een goede suggestie? De moderatie heeft al genoeg veranderingen aangebracht in de subfora. Het hele forum is een stuk minder overzichtelijk geworden dan toen ik hier vijf jaar geleden begon te posten.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2010, 09:14   #7
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Een goede suggestie? De moderatie heeft al genoeg veranderingen aangebracht in de subfora. Het hele forum is een stuk minder overzichtelijk geworden dan toen ik hier vijf jaar geleden begon te posten.
Ik vind dat het forum erop vooruit gaat. Toch wat de verscheidenheid aan thema's betreft.
Mijn perceptie is dat die onoverzichtelijkheid waar jij het over hebt eerder te wijten is aan een gebrek aan controle op de geponeerde onderwerpen. De forumverslaafde, die op de koop toe steeds z'n beklag doet, maar ondertussen ongestoord tien onderwerpen per dag poneert, wordt ongemoeid gelaten tenzij collega's forumleden zich beklagen.
Met een classificatie van onderwerpen is nooit iets mis. Het moet wel beheersbaar blijven. Het forum is mijn inziens wat slachtoffer van eigen succes.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be