![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() De klachten over burgemeester Hugo Leroy (Open Vld) van Gavere die een racistisch getinte kettingmail doorstuurde, zullen aan de provinciegouverneur worden overgemaakt. Pas op basis van zijn verslag kan ik me over de kwestie uitspreken, antwoordt Vlaams minister van Binnenlands Bestuur Geert Bourgeois (N-VA).
http://hln.be/hln/nl/957/Belgie/arti...che-mail.dhtml durf erom wedden dat dit zaakje in de doofpot terecht komt ![]() in een andere zaak ging ie al vrijuit dankzij de Gentse loge ... http://hln.be/hln/nl/957/Belgie/arti...er-agent.dhtml Laatst gewijzigd door BlueThunder : 17 februari 2010 om 11:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat wel moet stoppen is de voortdurende aanval op de vrije meningsuiting! Er moet maar eens meer gezegd worden wat er zoal dagelijks gebeurt in ons land, en wie daar vooral in aanmerking voor komt! Wanneer men dat als "racisme" aan banden zal kunnen leggen zijn we weer een stap verder in de verloedering en uitverkoop van onze maatschappij! Voor de jongere autochtone generatie, een ramp! Hun toekomst ziet er prachtig uit... Misschien gewoon een steeds wederkerend wereldfenomeen... Landen en systemen komen en gaan, verdwijnen, vernieuwen, veranderen... Maar verbeteren? Staat niet in het lijstje... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Dat vroeg ik mij dus ook af. Als er stond, "deze zoveelste aanval door Katholieken", was hij dan racistisch versus het Katholieke ras?
Ben je racist als je tegen een godsdienst bent? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Partijlid
|
![]() Ik zou het zelfs nog verder doortrekken en stellen dat er zelfs helemaal niets racistisch is aan islamofobie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hugo Leroy moet weten dat de tijd van mopkes over "nen turk, nen hollander en nen belg kwamen een cafe binnen... " voorbij zijn.
Er wordt niet meer gelachen. En daarom zal Hugo Leroy nog lang zijn mopmail herrinneren als het einde van zijn politieke carriere
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
(het zijn weer de feministen, atheïsten, gehandicapten, pubers, hollanders, joden enz.. gaat niet over racisme)
![]() |
![]() |
#8 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
islamofoben ontzeggen hun eigen landgenoten het recht om zich tot eender welke godsdienst te "bekeren".
![]() |
![]() |
#9 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Maar omdat er sprake is van onvrijheid betekent dat niet dat we het onder de noemer "racisme" kunnen plaatsen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Iemand met agorafobie wil toch ook niet meteen alle pleinen weg? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een aanklacht tegen de gebruiken van een godsdienst is in Belgie beschermde meningsuiting, aanzetten tot racisme is daarentegen strafbaar. Als men die probeert gelijk te stellen, zoals in dit geval, is mijn vrijheid van meningsuiting geschonden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
Laat ons die islamofoben gewoon stenigen of afknallen. Ik durf wedden dat er tussen die islamofoben zelfs individuen zitten die tegen de islamitische wet (sharia) zijn. Kan het nog erger vraag ik mij dan af.... BTW: ook niks te zeggen thuis Verhiest? Ook zin om via de sharia uw vrouw eens flink af te motten? Moeder de vrouw moe en een verstotinkje van zin? Of heb je een oogje op de dochter van 12 van de buren?....in dat geval...leve de sharia...boeoeoeoe aan de islamofoben....
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Parlementslid
|
![]() Ik vraag mij oprecht af wat er racistisch aan is te beweren dat er moslims in de criminaliteit zitten.
Op welke manier is de angst van de ene een hinderpaal voor het doen en laten van een ander? |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Discrminerend bezig? Welke discriminerende actie ondergaan ze dan? Welke discriminatie claimen ze dan? Het gaat toch louter om een vaststelling die iedereen (behalve de cultuurrelativisten) maakt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Zoals enkele mensen boven mij reeds aanhaalden: dat is niet waar. Een fobie is een angst. Dat iemand anders schrik heeft, en je laat je daar als persoon door beïnvloeden, dat is dan je eigen keus. Die keus, en andere keuzes worden niet ontnomen.
![]() |
![]() |