Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 17 februari 2010, 14:17   #1
omaplop
Minister-President

omaplop's schermafbeelding

Standaard moslims mogen niet door naaktscanners!!

Ik las deze voormiddag in een of ander nieuwsbericht dat de moslims niet door de naaktscanners op de luchthavens mogen!! Blijkbaar hebben ze in de Koran toch weer een of ander zin gevonden die dit verbiedt.

Eigenlijk toch straf: door het moslimterrorisme moeten alle landen enorme uitgaven doen om hun passagiers te beschermen en die terrorismeorganisaties vinden telkens iets om er aan te ontsnappen.

Wat moeten we daaruit nu besluiten: dat ze hun terroristen willen beschermen en dus de aanslagen niet afkeuren??

dat het idd de bedoeling is dat de moslims overal de niet-moslims uit de weg ruimen, we weten al dat alle middelen goed zijn , maar zich ook nog verzetten tegen het feit dat die niet-moslims zich verdedigen en proberen te beschermen, vind ik toch nogal vergaand.

Zou Europa nu niet kunnen besluiten dat, wie niet door de naaktscanner gaat, ook niet op het vliegtuig mag, of gaan ze weer toegeven en toelaten dat die moslims gefouilleerd worden (als dat mag) en aldus een hoop personeel meer moet ingezet worden en waar menselijk falen een groot risico vormt??
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2010, 14:24   #2
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Ze worden toch helemaal niet verplicht om door de naaktscanner te stappen? Ze kunnen gewoon thuisblijven of enkel luchthavens aandoen waar deze niet worden geinstalleerd. Probleem opgelost.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2010, 14:25   #3
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Als moslims daar een probleem mee hebben vanwege hun heilig boekske, dan gaan ze maar op zoek naar alternatief vervoer. Kamelen genoeg om mee terug naar de middeleeuwen te rijden.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2010, 14:27   #4
Scarabaeida
Europees Commissaris

Standaard

Erdoor gaan zullen ze toch.
Scarabaeida is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2010, 14:27   #5
Anna List
Banneling

Standaard

dat zouden wij nu eens moeten zeggen : 'moslims mogen niet door naaktscanners!'
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2010, 14:36   #6
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

Het is een geweldige opluchting te vernemen dat als er nu nog eens een vliegtuigje door een terrorist opgeblazen wordt het zeker geen moslimterrorist zal zijn of ten minste een moslimterrorist die tegen zijn religie zwaar zondigde nl. door toch door een naaktscanner gelopen te hebben.

Het doet me denken aan het verhaal als zouden de moslimterroristen Atta en consoorten zich voor hun zelfmoordactie te goed gedaan hebben aan alles wat volgens Allah en en zijn profeet als "zondig" wordt omschreven :was dat dan om zeker naar de Hel te gaan - of omdat ze ervan overtuigd waren dat al hun zonden nu toch vergeven waren ?

In die laatste veronderstelling lijkt mij het ganse (moslim)terrorisme nogal zinloos : wij ongelovigen zijn weliswaar zondig, maar onze zonden zullen uiteindelijk worden vergeven....

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2010, 14:48   #7
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
Het is een geweldige opluchting te vernemen dat als er nu nog eens een vliegtuigje door een terrorist opgeblazen wordt het zeker geen moslimterrorist zal zijn of ten minste een moslimterrorist die tegen zijn religie zwaar zondigde nl. door toch door een naaktscanner gelopen te hebben.
Moslimterroristen die tegen de voorschriften uit hun boekske zondigen, en door zo'n scanner gaan, zullen al ras als terroristen ontmaskerd worden. Dat is namelijk inherent aan zo'n scanner.

Citaat:
Het doet me denken aan het verhaal als zouden de moslimterroristen Atta en consoorten zich voor hun zelfmoordactie te goed gedaan hebben aan alles wat volgens Allah en en zijn profeet als "zondig" wordt omschreven :was dat dan om zeker naar de Hel te gaan - of omdat ze ervan overtuigd waren dat al hun zonden nu toch vergeven waren ?
Het laatste is het geval. Wie als martelaar voor het geloof de pijp uit gaat, komt onvoorwaardelijk bij zijn 72 sloeries in de hemel terecht.

Citaat:
In die laatste veronderstelling lijkt mij het ganse (moslim)terrorisme nogal zinloos : wij ongelovigen zijn weliswaar zondig, maar onze zonden zullen uiteindelijk worden vergeven....
Het doel van die moslimterroristen is niet zozeer zondigen of juist vroom zijn, maar de verbreiding van de islam en bestrijding van de vijanden van diezelfde islam.
Oud 17 februari 2010, 14:55   #8
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Het doel van die moslimterroristen is niet zozeer zondigen of juist vroom zijn, maar de verbreiding van de islam en bestrijding van de vijanden van diezelfde islam.[/quote]

maw : van zodra we geen vijanden van de Islam zijn , zal er ook geen moslimterrorisme (meer) zijn. Persoonlijk maakt het mij niet uit of iemand al dan niet gelooft in een "heerlijke nieuwe wereld" na zijn dood, van zodra hij maar een verdraagzaam leven leidt in zijn bestaan van geboorte tot dood,
over wat erna of ervoor gebeurde met zijn al dan niet "onsterfelijke ziel" zal mij worst wezen.

Tempo toleras
sed vero aperas
Oud 17 februari 2010, 14:57   #9
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Het laatste is het geval. Wie als martelaar voor het geloof de pijp uit gaat, komt onvoorwaardelijk bij zijn 72 sloeries in de hemel terecht.

unquote

"martelaar" zijn is een subjectief gevoel & uiteindelijk sterven we allemaal quiud : 72 maagden voor iedereen ! (behalve voor de maagden ?)

Tempo toleras
sed vero aperas
Oud 17 februari 2010, 15:15   #10
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
maw : van zodra we geen vijanden van de Islam zijn , zal er ook geen moslimterrorisme (meer) zijn.
Vanuit de optiek van de islam wel ja. En "geen vijand van de islam zijn", houdt dan doorgaans in dat men zich bij voorkeur tot de islam bekeert, en in ieder geval de autoriteit van de islam en bijgevolg die van de sharia erkent. Pas als die knieval voor de islam gedaan is, zal het moslimterrorisme ophouden. Een knieval waartoe ik nimmer bereid zal zijn. U wel?

Citaat:
Persoonlijk maakt het mij niet uit of iemand al dan niet gelooft in een "heerlijke nieuwe wereld" na zijn dood, van zodra hij maar een verdraagzaam leven leidt in zijn bestaan van geboorte tot dood,
over wat erna of ervoor gebeurde met zijn al dan niet "onsterfelijke ziel" zal mij worst wezen.
En juist die verdraagzaamheid, jegens andersdenkenden en anders- of nietgelovigen is compleet zoek in de islam.
Oud 17 februari 2010, 15:16   #11
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
"martelaar" zijn is een subjectief gevoel & uiteindelijk sterven we allemaal quiud : 72 maagden voor iedereen ! (behalve voor de maagden ?)
Neen, enkel voor moslims, en dan ook nog pas als ze aan bepaalde voorwaarden hebben gedaan, zoals sterven voor het geloof.
Oud 17 februari 2010, 15:19   #12
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ze worden toch helemaal niet verplicht om door de naaktscanner te stappen? Ze kunnen gewoon thuisblijven of enkel luchthavens aandoen waar deze niet worden geinstalleerd. Probleem opgelost.
Dat is een oplossing, die stellen sommige moslims zelf voor. Schiphol stelt overigens het probleem niet te zien, volgens hen had iedereen al het recht om niet door de scanner te gaan maar in plaats daarvan gefouilleerd te worden. Een bom in je hol had de scanner tenslotte ook niet opgepikt, en een plastic zakje met vloeistoffen of plastic explosieven vind je met een goeie fouilleerbeurt wel, en met die waardeloze scanners niet. Overigens gaat Schiphol wel veel personeel moeten gaan inzetten als alle moslims de scanner weigeren, wat betekent dat er ongetwijfeld niet erg goed gefouilleerd gaat worden.
Oud 17 februari 2010, 15:23   #13
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Dat is een oplossing, die stellen sommige moslims zelf voor. Schiphol stelt overigens het probleem niet te zien, volgens hen had iedereen al het recht om niet door de scanner te gaan maar in plaats daarvan gefouilleerd te worden. Een bom in je hol had de scanner tenslotte ook niet opgepikt, en een plastic zakje met vloeistoffen of plastic explosieven vind je met een goeie fouilleerbeurt wel, en met die waardeloze scanners niet. Overigens gaat Schiphol wel veel personeel moeten gaan inzetten als alle moslims de scanner weigeren, wat betekent dat er ongetwijfeld niet erg goed gefouilleerd gaat worden.
Gene scanner, dan blijf je thuis. Zo simpel is dat toch.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2010, 15:31   #14
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Gene scanner, dan blijf je thuis. Zo simpel is dat toch.
zijn vliegtuigen vol moslims met uitsluitend moslim personeel ook geen gedeeltelijke oplossing ?
Oud 17 februari 2010, 15:44   #15
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
zijn vliegtuigen vol moslims met uitsluitend moslim personeel ook geen gedeeltelijke oplossing ?
Dat is feitelijk precies wat ze willen. En vervolgens ook bussen voor, met en door moslims, net zoals scholen, ziekenhuizen, bejaardenoorden, stadsdelen en -wijken...

Heeee, ik ken dat ergens van. Ik meen stellig dat dat systeem in een niet eens zo grijs verleden "apartheid" werd genoemd. Toen een door de politiek opgelegd systeem. Tegenwoordig, en in islamitische landen al sinds de oprichting/aankomst van die sekte trouwens, een door een achterlijke religie opgelegd systeem dat integratie tegengaat en segregatie bevordert.
Oud 17 februari 2010, 16:32   #16
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Toch toevallig dat het toestel voorwie het speciaal is gemaakt weer net iets niet mogen van hun geloof. Alsof er in de koran sprake kan zijn van een scanner. lol
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2010, 16:33   #17
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Oplossing: Moslims mogen enkel nog met moslims op een toestel.
Oud 17 februari 2010, 16:35   #18
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Dat is feitelijk precies wat ze willen. En vervolgens ook bussen voor, met en door moslims, net zoals scholen, ziekenhuizen, bejaardenoorden, stadsdelen en -wijken...

Heeee, ik ken dat ergens van. Ik meen stellig dat dat systeem in een niet eens zo grijs verleden "apartheid" werd genoemd. Toen een door de politiek opgelegd systeem. Tegenwoordig, en in islamitische landen al sinds de oprichting/aankomst van die sekte trouwens, een door een achterlijke religie opgelegd systeem dat integratie tegengaat en segregatie bevordert.
ik ben ni zeker of ik daar wel tegen ben
Oud 17 februari 2010, 16:38   #19
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ik ben ni zeker of ik daar wel tegen ben
Als dat zou zijn in afwachting van een spoedige remigratie naar heimweelanden, zou ik het ook niet persé negatief vinden. In alle andere gevallen wel.
Oud 17 februari 2010, 16:45   #20
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht

Dat ze dan maar eerst eens beginnen met bedrijven te plaatsen waarin moslims hun toestellen maken, luchthavens,... waarom zouden ze dan wel onze infrastructuur willen en mogen gebruiken?
Eens kijken hoe lang het duurt voor de eerste moslim de lucht in gaat.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be