![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() De gangster die politieagent Marc Munten koelbloedig een kogel door het hoofd heeft gejaagd is vrij met enkelband. Na 4 jaar(van de 20) loopt de moslim mohammed hammani vrij rond met enkelband. Enkel in de buurt van de weduwe en kinderen mag hij niet komen. Het komt er zodanig op neer dat een mensenleven hier niet meer van betekenis is. Wij denken aan de weduwe en de pijn die ze nu moet voelen. Heren politici schaam je diep. Innige deelneming in een deftig land was dit niet gebeurd.
http://www.skynet.be/nieuws-sport/ni...band?id=626823 http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=G4HRA1RL Laatst gewijzigd door grimbergen : 11 februari 2010 om 19:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() [SARCASM ON]
U weet toch dat die dader de kwaadste nog niet is? Hij is het slachtoffer in dit verhaal. Hij is slachtoffer vanwege het racisme van de Belgen en van de politie. Hij werd zodanig gediscrimineerd, dat hij uit wanhoop en politie-agent doodschoot. Heb een beetje begrip voor deze 'mens'. [SARCASM OFF] Afmaken dat crapuul! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Dat krapuul moet hier in Belgie niet meer rond lopen. Politici 5 minuten moed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Burger
|
![]() Citaat:
ik vind het spijtig dat je vermeld 'moslim' mohammed hammani; moslilm doet in dit geval weinig terzake volgens mij. iedereen die een politie agent neerschiet is crapuul en moet terdege gestraft worden; een enkelband is geen gepaste straf. voor de rest volledig akkoord misdadiger Horion moet zich echt gediscrimineerd voelen, in zijn plaats zou ik een klacht neerleggen bij het centrum voor racisme |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel:
als je leukemie hebt, geven ze tot 5 miljoen euro om u te redden (tesamen met 10 gevallen die sterven), terwijl je een overlevingskans hebt van 10jaar. als je in de gevangenis zit, geven ze tot 1Meuro/10jaar op te sluiten. Dus dit zijn vind ik vrij exorbitante bedragen, als je daarover redeneert |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Voor de correctionele rechtbank van Dendermonde is dinsdag de Aalsterse politieman Luc Carlier (48) veroordeeld tot twaalf maanden cel met uitstel en 550 euro boete. Tijdens een interventie in de nacht van 17 juni 2006 schoot hij in Aalst een Turkse man in de rug. Die overleed aan zijn verwondingen. http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...rkse-man.dhtml En indien ik me niet vergis heeft Carlier opschorting van straf gekregen. Wat is de kostprijs in België voor een mensenleven? Ardiclar Ceylan was moslim. Laatst gewijzigd door filosoof : 12 februari 2010 om 00:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En dat je dit voorval nog maar durft te vergelijken met gangsters die wetens en willens op politieagenten schieten. ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 12 februari 2010 om 03:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() Hij was een misdadiger die trachtte te ontsnappen.
Walgelijk hoe jij steeds de allochtone crimineel op een voetstuk zet.
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door grimbergen : 12 februari 2010 om 09:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Dit is idd alweer eens een staaltje van apenland belgie.
20jaar meneer,hoeveel alweer meneer?Juist,het zijn er slechts 5 geworden meneer en ik mag nu lekker thuis zitten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() Schiet maar op de flikken”
12.02.2010 10.36u - “Wij hebben de eer en het genoegen (!) u mee te delen dat het Mohammed Hamani vanaf nu is toegestaan om zijn straf onder elektronisch toezicht uit te zitten.” Die kurkdroge mededeling van Justitie kreeg Jeanine Vanwymelbeke zopas in de bus. Het bericht sloeg in als een bom. Haar man, rijkswachter Marc Munten, werd in 2001 door Hamani neergekogeld. Hamani had een goed gevuld palmares van gewelddadige car- en homejackings en werd in 2005 voor de moord op de rijkswachter veroordeeld tot twintig jaar cel. Amper vijf jaar later staat hij alweer op straat. “Ik ben verbijsterd en gechoqueerd, gedegouteerd zelfs”, reageert de zwaar aangeslagen weduwe. “Elke avond nog, als ik probeer de slaap te vatten, is het laatste beeld op mijn netvlies dat van mijn man in Gasthuisberg. Ik verzeker u, iemand die een kogel van een kalasjnikov (!) door het hoofd kreeg, dat is geen mooi gezicht…” De vrouw schreeuwt haar verontwaardiging uit: “Ik ben gebroken. Met heel mijn lijf heb ik gestreden opdat Hamani zijn straf zou uitzitten. Voor Marc, voor alle agenten die brutaal gedood worden. Justitie steekt ons een mes in de rug.” We zijn in dit land al een en ander gewoon van Justitie, maar dit tart werkelijk alle verbeelding. Hallo mijnheer de minister? Wij dachten dat elektronisch toezicht alleen van toepassing was bij kleinere misdrijven, maar nu kan het blijkbaar ook al na de moord op een agent of rijkswachter? Te gek voor woorden. Deze week verklaarden de ministers Stefaan De Clerck (CD&V) en Annemie Turtelboom (Open VLD) nog stoer dat geweld tegen de politie voortaan strenger bestraft zou worden. En dan lees je dit. Wie gelooft die mensen nog? De weduwe van de vermoorde rijkswachter in elk geval niet meer: “Dit is een kaakslag voor alle agenten en hun families. Met dit signaal zegt Justitie “schiet maar op de flikken.” Ze zijn niet meer waard dan een paar jaar in een gevangenis. Ik ben zo boos op die ministers met hun loze beloftes en hun holle vergaderingen over nultolerantie. Dit is toch onbegrijpelijk.” Inderdaad. Only in Belgium… http://www.vlaamsbelang.org/0/6926/
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mohamed Hammani pleegt in 2005 een moord op agent Marc Munten , kreeg 20 jaar maar mag in 2010 al buiten met een enkelband. Moorden is in dit land een banaliteit geworden .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Schepen
|
![]() En die moet nooit nog naar binnen ? :<
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan me voorstellen dat als ge dan familie of collega van agent Munten zijt, ineens uw vingers geweldig beginnen jeuken... De vraag is alleen of je dan ook na 5 jaar met een enkelband zou wegkomen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |