![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() Vandaag begint in namen het proces van de ex militair patrice G.
in 2007 gooit hij zijn zoontje tientallen meters naar beneden van een rots en als hij ziet dat het jongetje de val heeft overleeft maakt hij de moordpoging af vooraleer de hulpdiensten het jongetje kunnen bereiken. Hij slaat zijn eigen zoontje dat ligt te schreeuwen van pijn met zijn hoofd dood tegen de rotsen. Hoewel ik voorstander ben van de doodstraf is het geven van de doodstraf de grootste wens van diene smeerlap! levenslang in een kotje met kussen zetten en een tv opzetten met eventuele foto's van zijn zoontje of video's zal misschien een rechtvaardiger straf zijn. De vader in mij walgt van zo'n monster, lafaard, beestachtig, het is niet met woorden te beschrijven wat ik over zo'n bastaard denk. Geen enkel voorval kan dit rechtvaardigen. Ook al haat je de moeder van je zoon dan vermoord je toch niet je eigen bloed om wraak te nemen? zielig hoever we tegenwoordig zijn gekomen, ik ben niet gelovig maar als ik zo het nieuws dag in dag uit volg dan lijkt het mij toch wel een duivelse wereld te zijn geworden. Nu hoor je niks anders dan vader en moeders die hun eigen kroost vermoorden of familie leden die mekander iets aan doen. buren die mekander vermoorden, jongeman dood baby's in creche enz. kortom de waanzin nabij,was dit vroeger dan ook zo erg en kwam het toen gewoon niet in de media of is de samenleving echt zo moordend geworden, ik begrijp het niet meer! als mens kunnen we misschien fantastische dingen met onze technologie maar kwa rechtvaardigheid zijn we niet veel verder dan de oertijd geraakt in mijn ogen. justitie is een lachertje, het is voordeliger om iemand die je haat te vermoorden en om een paar jaar te gaan zitten(als je al veroordeelt word) dan om een geschil op een beschaafde manier op te lossen. waardigheid, respect zijn loze begrippen geworden. onze egocentrische manier van leven uit zich in het vermoorden van kinderen soms of dikwijls onze eigen kinderen dan nog, of we verwaarlozen of verkrachten er maar op los! God zal hun niet verlossen van hun zonden want god bestaat niet. alhoewel ik dikwijls hoop dat god wel zou bestaan want dan zou er ook een hel bestaan waar dit soort monsters kunnen rotten tot in de eeuwigheid wat is een leven nog waard in onze zogezegde beschaafde wereld? 0, niks!!!! zelfs dieren hebben meer menselijkheid in hun dan wij mensen zelf |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Die "zelfmoordenaars" die éérst hun kinderen van kant maken missen zichzelf dikwijls; hun kinderen missen ze omzeggens nooit.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Logisch. Het is veel moeilijker (zelfs voor normale mensen) om jezelf bewust te verwonden dan om dat met iemand anders te doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij zal nu door zijn verblijf in de gevangenis zich beter voelen, waarschijnlijk is hij volledig aangepast aan de maatschappij. Dus binnen twee weken, na de uitspraak, naar huis met een bandje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Maar vrouwen zijn precies niet beter: http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...beletten.dhtml (en dan was er ook Géneviève Lhermitte)
Laatst gewijzigd door filosoof : 23 februari 2010 om 00:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Een para? Malchance, ex-para, komt dus niet voor een militaire rechtbank: daar zou hij worden vrijgesproken zoals degene die zijn zoon in de Maas verzoop. Nu zal hij een tijdje "zitten".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De vader in mij walgt ook van zulke taferelen.
Dat zoiets door een mens zijn lijf kan gieren om het om te zetten in daad. Het dan nog eens afmaken als hij de val overleeft.... puur om zijn vrouw te raken? Zo'n machteloos event ... en wij, we worden er weer stil van. Ik hoop echt dat het artikel overdreven heeft. Ik hoop het echt.
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen doodstraf dan als dat is wat hij wil , een lang leven in een kot van 2x3 liefst bevolkt door 2 struise gasten die het niet zo begrepen hebben op laffe kindermoordenaars.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En een heel glibberig zeepje. En een veroordeelde voodoo moordenaar die mensen graag slechte dromen geeft. En een op hol geslagen olifant. Zoiets...
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() erg, dat mensen elkaar zover kunnen drijven ...
dingen die de omgeving zien gebeuren, maar niemand die nog ingrijpt ... eens praat ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu moogt ge uw ex zo hard haten dat ge haar de kop in kunt slaan, ... ge gaat uwen eigen kleinen toch niet van de rots gooien...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Burger
|
![]() Veel zieke geesten op deze kut aarde...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Dat zo'n psychopaten überhaupt door de psychologische screening geraken bij Defensie, slaat mij met verstomming. Misschien zoeken ze die er juist uit om para te worden? Belgium's finest ... wackjobs! Of worden dat juist beesten na een paar jaar kloterijen in hun regimentje?
A: "Waarom wil jij paracommando worden, beste Patrice?" P: "Ik wil schedels splijten, nekken breken, een echt beest worden, quoi. Een échte vent zonder mededogen. Oh ja, en de wapens hé, de wapens." A: "Was dat je volledige antwoord?" P: "Ahja! Ik wil ook mensen redden op humanitaire missies. Negerkes enzo. Ge weet wel, al diene zever." A: "SOLD! Welkom bij de para's, Patrice!" Laatst gewijzigd door kgeefgenefok : 23 februari 2010 om 15:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Smerig vuil uitschot!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() Para's zijn nu eenmaal van nature al gestoord. Iedereen, die met een geweertje wil rondlopen.
Kwestie van het gebrek aan verstand wat op te krikken... |
![]() |
![]() |