Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 juli 2011, 23:29   #1
nete
Partijlid

Standaard Moderatie

Als ik hier in de verschillende topics sommige zaken lees dan vraag ik me af of er hier sowieso gemodereerd wordt, of dat de moderators ook politiek gekleurd zijn.

Deze regel:

Wettelijk niet toegelaten zijn:
aanzetten tot geweld, haat

wordt hier hoe langer hoe meer met de voeten getreden, zeker nadat NVA zichzelf buitenspel heeft gezet.

Het "geweld" is nog beperkt, maar de haat druipt van dit forum af.
Oud 30 juli 2011, 23:31   #2
Zapatista
Parlementslid

Zapatista's schermafbeelding

Standaard

Geen zorgen, Vlaamse honden bijten niet.
Zapatista is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2011, 23:31   #3
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Aangezien u in een totaal fout subforum post zal u wel te weten komen waar de mods zitten...
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2011, 00:47   #4
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Aangezien u in een totaal fout subforum post zal u wel te weten komen waar de mods zitten...
Overal... waar de meisjes zijn
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2011, 00:58   #5
lollysticky
Minister

lollysticky's schermafbeelding

Standaard

de pocopolitie is gearriveerd!
Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad."
lollysticky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2011, 01:02   #6
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
Als ik hier in de verschillende topics sommige zaken lees dan vraag ik me af of er hier sowieso gemodereerd wordt, of dat de moderators ook politiek gekleurd zijn.

Deze regel:

wordt hier hoe langer hoe meer met de voeten getreden, zeker nadat NVA zichzelf buitenspel heeft gezet.

Veeg Uw scherm schoon en probeer wat minder te haten, dat is beter voor Uw gemoedsrust.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2011, 01:08   #7
fcal
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Deze regel:

Uw bezorgdheid spreekt me aan. Kunt u een duidelijke definitie geven van geweld op een virtueel medium als dit forum? En vervolgens een omstandige principiële omschrijven wat u bedoelt met haat? Een en ander zou me toelaten dit te kunnen identificeren. Bij voorbaat dank.
fcal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2011, 02:14   #8
elsina
Provinciaal Gedeputeerde

elsina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
A

.
Lap, het is weeral de schuld van de N-VA.

...veel van die kleinburgerlijke mensen maken daar een sport van heb ik het gevoel

Laatst gewijzigd door elsina : 31 juli 2011 om 02:16.
elsina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2011, 06:46   #9
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
zeker nadat NVA zichzelf buitenspel heeft gezet.
Men neme een blad papier.
Men schrijft dat zinnetje er duizend keer op. Wellicht is 1 blaadje niet genoeg.
Misschien verdwijnt het dan uit uw systeem.

Uiteindelijk is het klinkklare onzin omdat :
1. Het aangetoond is en zelfs toegegeven door Genez dat de nota Di Rupo is opgesteld met de bedoeling om de NVA er af te rijden.
2. De nota tevens niet te nemen of te laten was. Als dat het geval is, waarom is het dan zo'n groot probleem om hem aan te passen tot een aanvaardbaar niveau, liefst voor de 3 grootste partijen. PS, NVA en CD&V. Maar neen, zelfs dat wilde hij niet doen.
3. Hij ook niet is gebouwd op basis van de eerdere nota's van oa Beke. Zijn werk, dat niet gepubliceerd is bij mijn weten, zal waarschijnlijk veel gematigder zijn geweest dan de nota van BDW, en zelfs daar vond Di Ruppo het nodig om een brief te schrijven met bezwaren of maw om er een bom onder te leggen.

Finaal heeft het ook niet zoveel belang. Omdat de democratische regels niet worden overschreden. Als Di Rupo er in slaagt om met 8 een regering te vormen. Dan heeft hij zijn meerderheid. Je kan de oppositie toch moeilijk verwijten dat ze oppositie voeren.

Ik lees veel verwijten aan het adres van de NVA, maar ik lees van de mensen die dat doen wel heel weinig alternatieven over hoe de zaken dan aangepakt moeten worden om tot een deugdelijke oplossing te komen die toch enigzins tegemoet komt aan de Vlaamse verzuchtingen en dan bedoel ik de Vlaamse in de zin van alle vlamingen en niet zozeer de NVA alleen.

Het uitbreiden van Brussel en dies meer, ik zie niet in hoe dit gaat leiden tot een beter financieel beheer ervan. Het kan zijn huidige grootte al niet aan laat staan dat we het nog groter gaan maken.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2011, 07:22   #10
nete
Partijlid

Standaard

Sorry, ik was enigszins verkeerd in mijn eerste post.

Het nogal hatelijke is fors toegenomen nadat CD&V zijn karretje losgehaakt heeft van NV-A.
En de meeste BDW aanhangers hanteren correcte taal en argumenten, maar er zitten een paar "elementen" tussen die ik als moderator toch al een paar serieuze verwittigingen zou gegeven hebben.
Oud 31 juli 2011, 08:05   #11
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Deze regel:

Ik vind het een terechte vaststelling.
De Wever loopt een jaar lang te knoeien en tijdens dat jaar regeert hier de euforie.
Nu beseft iedereen in dit land dat N-VA niet kan of wil, ze zetten zich m.a.w. zelf aan de kant en nu worden de reacties een héél stuk hatelijker en verzuurd.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2011, 08:07   #12
stropke
Minister-President

stropke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sorry, ik was enigszins verkeerd in mijn eerste post.

Het nogal hatelijke is fors toegenomen nadat CD&V zijn karretje losgehaakt heeft van NV-A.
En de meeste BDW aanhangers hanteren correcte taal en argumenten, maar er zitten een paar "elementen" tussen die ik als moderator toch al een paar serieuze verwittigingen zou gegeven hebben.
Wel er bestaan zo van die rooie driehoekjes om uw klanten te melden. Een draadje ervoor maken is onzin.
En inhoudelijke discussie over diverse standpunten kun je in betreffende draadjes doen.
Oud 31 juli 2011, 08:09   #13
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stropke Bekijk bericht
Wel er bestaan zo van die rooie driehoekjes om uw klanten te melden. Een draadje ervoor maken is onzin.
En inhoudelijke discussie over diverse standpunten kun je in betreffende draadjes doen.
Ik ben geen rode driekhoekjes-drukker.
Ik ben geen "klikker".
Oud 31 juli 2011, 08:11   #14
alfa16vjtd
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
De Wever loopt een jaar lang te knoeien en tijdens dat jaar regeert hier de euforie.
Nu beseft iedereen in dit land dat N-VA niet kan of wil, ze zetten zich m.a.w. zelf aan de kant en nu worden de reacties een héél stuk hatelijker en verzuurd.

Voor u is nota EDR dus een goede nota?

Zoals uw duidelijke haat tegenover NVA?
alfa16vjtd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2011, 08:14   #15
alfa16vjtd
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik ben geen rode driekhoekjes-drukker.
Ik ben geen "klikker".
Als dit weer zo een misplaatste link is naar het fascistisch verleden van de Vlaming dan ben je al een evengroot extremist dan de grootste racist en ben je bovendien ook een negationist wat het Waalse en Brusselse verleden betreft.
Oud 31 juli 2011, 08:20   #16
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alfa16vjtd Bekijk bericht
Voor u is nota EDR dus een goede nota?

Zoals uw duidelijke haat tegenover NVA?
Ik N-VA haten ???
Ik haat N-VA niet, laat dat duidelijk zijn. Ik ben het niet eens met N-VA, maar dat kan je bezwaarlijk haat noemen.

Ik merk hier meer en meer persoonlijk aanvallen van vlaamsnationalisten, daar kan je niet naast kijken.

Laatst gewijzigd door Henri1 : 31 juli 2011 om 08:20.
Oud 31 juli 2011, 08:21   #17
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alfa16vjtd Bekijk bericht
Als dit weer zo een misplaatste link is naar het fascistisch verleden van de Vlaming dan ben je al een evengroot extremist dan de grootste racist en ben je bovendien ook een negationist wat het Waalse en Brusselse verleden betreft.
Wie het schoentje past trekke het aan. Ik heb helemaal niet bedoeld wat u eruit distilleert.
Oud 31 juli 2011, 08:24   #18
alfa16vjtd
Minister-President

Standaard

Citaat:
Wie het schoentje past trekke het aan. Ik heb helemaal niet bedoeld wat u eruit distilleert.
Nu heb je geluk dat ik geen zin heb om het volledige forum af te schuimen om een aantal uitspraken van u te citeren. Ook de vele uitspraken over NVA bevestigen dat je vorige post een leugen is.

Nogmaals is nota EDR een goede nota? En moest NVA op basis van die nota dus verder onderhandelen?

Laatst gewijzigd door alfa16vjtd : 31 juli 2011 om 08:25.
Oud 31 juli 2011, 08:24   #19
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Nu beseft iedereen in dit land dat N-VA niet kan of wil, ze zetten zich m.a.w. zelf aan de kant
en nu worden de reacties een héél stuk hatelijker en verzuurd.
Dit is op zich al een vrij hatelijke opmerking en draagt niet bij aan de discussie. Ik tracht die inhoudelijk te maken maar ik vind dat er wel wat meer inhoudelijks van de andere kant mag komen en minder slogans.
Iedereen, daar hoor ik bij, en ik weet van niks. Zie mijn reactie eerder vandaag. Er is daar niets hatelijks in te vinden. Je kan geen Waal en Vlaming tegelijk zijn. Voor mijn part ben je in dat geval een pure Belg. Op zich heb ik daar geen probleem mee.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2011, 08:27   #20
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Dit is op zich al een vrij hatelijke opmerking en draagt niet bij aan de discussie. Ik tracht die inhoudelijk te maken maar ik vind dat er wel wat meer inhoudelijks van de andere kant mag komen en minder slogans.
Iedereen, daar hoor ik bij, en ik weet van niks. Zie mijn reactie eerder vandaag. Er is daar niets hatelijks in te vinden. Je kan geen Waal en Vlaming tegelijk zijn. Voor mijn part ben je in dat geval een pure Belg. Op zich heb ik daar geen probleem mee.
Je kan dus wel serieel vlaming en waal zijn.
Is het dat wat u bedoeld ?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be