![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Partijlid
|
![]() Als ik hier in de verschillende topics sommige zaken lees dan vraag ik me af of er hier sowieso gemodereerd wordt, of dat de moderators ook politiek gekleurd zijn.
Deze regel: Wettelijk niet toegelaten zijn: aanzetten tot geweld, haat wordt hier hoe langer hoe meer met de voeten getreden, zeker nadat NVA zichzelf buitenspel heeft gezet. Het "geweld" is nog beperkt, maar de haat druipt van dit forum af.
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() Geen zorgen, Vlaamse honden bijten niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aangezien u in een totaal fout subforum post zal u wel te weten komen waar de mods zitten...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() de pocopolitie is gearriveerd!
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
...veel van die kleinburgerlijke mensen maken daar een sport van heb ik het gevoel ![]() Laatst gewijzigd door elsina : 31 juli 2011 om 02:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Men neme een blad papier.
Men schrijft dat zinnetje er duizend keer op. Wellicht is 1 blaadje niet genoeg. Misschien verdwijnt het dan uit uw systeem. Uiteindelijk is het klinkklare onzin omdat : 1. Het aangetoond is en zelfs toegegeven door Genez dat de nota Di Rupo is opgesteld met de bedoeling om de NVA er af te rijden. 2. De nota tevens niet te nemen of te laten was. Als dat het geval is, waarom is het dan zo'n groot probleem om hem aan te passen tot een aanvaardbaar niveau, liefst voor de 3 grootste partijen. PS, NVA en CD&V. Maar neen, zelfs dat wilde hij niet doen. 3. Hij ook niet is gebouwd op basis van de eerdere nota's van oa Beke. Zijn werk, dat niet gepubliceerd is bij mijn weten, zal waarschijnlijk veel gematigder zijn geweest dan de nota van BDW, en zelfs daar vond Di Ruppo het nodig om een brief te schrijven met bezwaren of maw om er een bom onder te leggen. Finaal heeft het ook niet zoveel belang. Omdat de democratische regels niet worden overschreden. Als Di Rupo er in slaagt om met 8 een regering te vormen. Dan heeft hij zijn meerderheid. Je kan de oppositie toch moeilijk verwijten dat ze oppositie voeren. Ik lees veel verwijten aan het adres van de NVA, maar ik lees van de mensen die dat doen wel heel weinig alternatieven over hoe de zaken dan aangepakt moeten worden om tot een deugdelijke oplossing te komen die toch enigzins tegemoet komt aan de Vlaamse verzuchtingen en dan bedoel ik de Vlaamse in de zin van alle vlamingen en niet zozeer de NVA alleen. Het uitbreiden van Brussel en dies meer, ik zie niet in hoe dit gaat leiden tot een beter financieel beheer ervan. Het kan zijn huidige grootte al niet aan laat staan dat we het nog groter gaan maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Partijlid
|
![]() Sorry, ik was enigszins verkeerd in mijn eerste post.
Het nogal hatelijke is fors toegenomen nadat CD&V zijn karretje losgehaakt heeft van NV-A. En de meeste BDW aanhangers hanteren correcte taal en argumenten, maar er zitten een paar "elementen" tussen die ik als moderator toch al een paar serieuze verwittigingen zou gegeven hebben.
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Wever loopt een jaar lang te knoeien en tijdens dat jaar regeert hier de euforie. Nu beseft iedereen in dit land dat N-VA niet kan of wil, ze zetten zich m.a.w. zelf aan de kant en nu worden de reacties een héél stuk hatelijker en verzuurd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En inhoudelijke discussie over diverse standpunten kun je in betreffende draadjes doen.
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor u is nota EDR dus een goede nota? Zoals uw duidelijke haat tegenover NVA? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Als dit weer zo een misplaatste link is naar het fascistisch verleden van de Vlaming dan ben je al een evengroot extremist dan de grootste racist en ben je bovendien ook een negationist wat het Waalse en Brusselse verleden betreft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik haat N-VA niet, laat dat duidelijk zijn. Ik ben het niet eens met N-VA, maar dat kan je bezwaarlijk haat noemen. Ik merk hier meer en meer persoonlijk aanvallen van vlaamsnationalisten, daar kan je niet naast kijken. Laatst gewijzigd door Henri1 : 31 juli 2011 om 08:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie het schoentje past trekke het aan. Ik heb helemaal niet bedoeld wat u eruit distilleert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nogmaals is nota EDR een goede nota? En moest NVA op basis van die nota dus verder onderhandelen? Laatst gewijzigd door alfa16vjtd : 31 juli 2011 om 08:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iedereen, daar hoor ik bij, en ik weet van niks. Zie mijn reactie eerder vandaag. Er is daar niets hatelijks in te vinden. Je kan geen Waal en Vlaming tegelijk zijn. Voor mijn part ben je in dat geval een pure Belg. Op zich heb ik daar geen probleem mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is het dat wat u bedoeld ? |
|
![]() |
![]() |