![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://www.hbvl.be/limburg/halen/boe...janssen-2.aspx
Volgende week komt er al een 144 pagina tellend boek uit bij Concentra, vandaag is er een special in Koppen over de nasleep bij de Loksbergse bewoners.. Het is nu nog wachten tot Steven Spielberg de filmrechten koopt.. Jef Vermassen zullen we waarschijnlijk (hopenlijk )niet meer zien, zijn visionaire expertise is na het uitlekken van het lijvig rapport van de lokale agent over Ronald Janssen in het dossier gesmolten als sneeuw voor de zon.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Door dit boek, waarvan ik nog nooit gehoord had, een apart hoofdstuk te geven op dit forum, promoot je het als het ware, en ben je zelf een deel van de mediahype.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Noch ik, noch een draad op politics.be hebben een wereldschokkende impact vrees ik
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementslid
|
![]() Hoe klaag je het anders aan? Door er niks over te zeggen? Niet echt effectief, durf ik wel voorspellen.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Ondertussen is het boek al in kortgeding verboden..
ik denk dat het anders een uniek in de Belgische juridische geschiedenis zou zijn geweest..nog tijdens het onderzoek en de ondervragingen al een misdaadreconstructie publiceren... |
![]() |
![]() |