![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echt geen commentaar extra meer bij nodig. Voor diegenen die nog van niets wisten, het leven is zo al zo druk nietwaar... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Bezie het positief. Zodra de pensioenfondsen en dergelijke allemaal zijn opgesoupeerd door dit soort fratsen -en dat zal in het huidige tempo niet zo heel lang meer duren- zal het volk rap in opstand komen. En hoe eerder dat gebeurt, des te beter is het. Het is nog niet te laat en het tij kan nog gekeerd worden, mits er snel gehandeld wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Nee hoor, de uitkeringen, de kosten voor inburgering, de beparingen bij politie, gevangenissen, jeugdinstellingen, etc, etc, zullen ruimschoots volstaan. Nu al kost de moslimmigratie ons jaarlijks meer dan 7 miljard euro. Daarmee kan je al heel wat pensioenen betalen.
Laatst gewijzigd door Cut de krap : 5 maart 2010 om 19:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen die hier niet werken, om welke reden dan ook, maar enkel een sociale woning en uitkering genieten dragen helemaal niets bij, integendeel! Gezien de hoge werkloosheid onder "allochtonen" en de volgmigratie, gezinshereniging,evenmin mensen die hier massaal aan het werk schieten, zit u dus nu regelrechte onzin te verkopen! Alweer! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Men vroeg om werkrachten maar wat kreeg men in de plaats ? Hint : het juiste antwoord brengt waarschijnlijk strafpunten op wegens vermeend racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tien jaar : 70 miljard euros. 20 jaar : 140 miljard euros. ...Hoeveel kosten de pensioenen jaarlijks ? Laatst gewijzigd door den dinges : 6 maart 2010 om 01:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Joëlle Milquet :
voor Vlamingen : Madame Non voor kandidaat-immigranten : Madame oui, oui, oui, viens ici
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U vergeet dat verschillende van die van origine vreemde werkkrachten intussen zelf de pensioengerechtigde leeftijd bereikten, het gaat dus niet meer alleen om "onze" ouders.
![]() |
#11 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Beethoven, de eerste beweging van het derde pianoconcerto, Marx, Feuerbach, Hegel, Lenin, om een nieuwe toekomst aan te kondigen, Breughel, Matisse, Picasso als spiegel, John Lennon, the Rolling Stones, en mijn café, de kerstsfeer uit mijn jeugdjaren en de deals in Zuid-Amerika, het internationale bankwezen en de minachting voor mijn grootvader (nu) als soldaat van de Grote Oorlog, mijn maten in Corsica, Asturie en Sicilie, ik vergeet ze nooit, mijn Turkse vrienden uit Istanbul, hun hoop op een vrijmaking van de neofascisten in het zwart gekleed (jouw vrienden dus) allemaal dingen waar jij geen fucking deel aan hebt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Partijlid
|
![]() Maar WIE precies heeft ooit om die werkkrachten gevraagd ? Ik hoor dat al tientallen jaren maar iedereen schijnt al vergeten te zijn wie daar ooit om gevraagd heeft. Hoedanook, of het nu 20 of 30 of 50 jaar geleden was dat iemand daar om vroeg en die vraag gulzg beantwoord werd, moet men er thans nog altijd voor boeten ? In de jaren 50 vroeg men in Belgie werkkrachten om in de steenkoolmijnen te gaan werken; vele Italianen kwamen hierheen, werkten in de steenkoolmijnen en kregen na afloop hun pensioenen. De steenkoolmijnen zijn al lang dicht, de Italianen zijn hier nog steeds, maar niemand heeft er last van. Waarvoor kwamen die Marokkanen en Turken hier precies en waarom heeft iedereen er nog altijd last van ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() We hebben vandaag de dag 1.500.000 uitkeringsgerechtigde werklozen. Zou het geen goed idee zijn die eerst aan werk te helpen ipv ongeschoolde, onintegreerbare islamieten naar hierte halen? Trouwens, voor het pensioen van onze ouders betalen wij zelf op dit ogenblik, wie dat van ons, na 40 jaar arbeid zal betalen is een andere vraag maar verwacht niet te veel van uw importgespuis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar we moeten eerlijk durven zijn, al is het niet gemakkelijk. Na moeilijke jaren na WOII kwam er een serieuze wederopbouw. Het ging goed in België en de economie leefde op. Er waren de mijnen inderdaad en na een zekere tijd een tekort aan arbeidskrachten om die goed te laten draaien, vandaar een vraag om buitenlandse arbeiders wat dan voornamelijk Italianen en Turken waren, in mindere mate Spanjaarden en Grieken. Tot daar geen probleem, ik heb nooit in mijn jonge jaren gehoord van moeilijkheden met deze gastarbeiders. De levensstandaard steeg en veel mensen wilden voor zich en hun kinderen een beter bestaan. Dat had voor gevolg dat op lagere beroepen hoe langer hoe meer werd neergekeken. Vaders zeiden : ik heb heel mijn leven in 't fabriek gewerkt, voor mijn zoon zal 't niet waar zijn. Moeders zeiden : ik moest gaan dienen vroeger, dat zal mijn dochter niet hoeven mee te maken. Op zich lovenswaardige gedachten maar in de praktijk vertaalde zich dat "dat niets nog goed genoeg was". Niemand wou zijn kind achter de vuilniskar zien lopen, niemand wou zijn kind straatveger zien worden, en zo waren een hoop beroepen die letterlijk "niemand nog wou doen". Daarvoor waren die eerste Noord-Afrikaanse gastarbeiders - in 't begin Algerijnen die waarschijnlijk via Frankrijk hier binnen kwamen - dan weer wel geschikt. Spoedig kwam er een grotere toevloed want in die verre landen wist men al gauw dat er in België werk was voor wie niet bang was zijn handen vuil te maken en wij lieten het gebeuren omdat het wreed gemakkelijk was dat een Marokkaan de vuilnis kwam ophalen terwijl het kind van de Belgische arbeider voor dokter studeerde. Zo is het begonnen en de toevloed van vreemden die België zien als land van melk en honing lijkt niet meer te stoppen. Ik verwijt het onze politici die dit van in het begin hebben laten gebeuren. Het was gemakkelijker het volk op korte termijn tevreden te stellen en hun stemmen veilig te stellen dan een beetje langetermijnvisie te gebruiken en van meet af aan strenge regels op te stellen ivm immigrantenbeleid.
![]() |
![]() |
#16 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat doen we nu al.
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
Er zijn een aantal beroepen (o.a. in de bouw) waar men zit te smeken om werkkrachten. Maar er is niemand van die werklozen die dat werk *wil* doen, dus is de enige manier om die in het buitenland te gaan halen (wat ook gebeurd)
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
En wat zijn de baten (belastingen betaald door hen bv)?
![]() |
![]() |
#19 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De baten wegen totaal niet op tegen de lasten. http://www.jihadwatch.org/2006/06/fj...st-europe.html Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 7 maart 2010 om 13:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() inderdaad
meer dan 200.000 jobs, alleen al in de zorgsector geraken niet ingevuld, die mensen bvb smeken om vreemde werkkrachten.