![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: zijn de daders van deze walglijke praktijken nog maar eens verrijkers of niet? | |||
natuurlijk, marokkanen |
![]() ![]() ![]() |
14 | 93,33% |
neen. autochtonen |
![]() ![]() ![]() |
1 | 6,67% |
Aantal stemmers: 15. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() Moest men de poll aan de lotto verbinden, ik zou al lang miljonair zijn.
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/re...juwelier_ukkel
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Of het Marokkanen zijn geweest, zou ik mijn hand niet voor in het vuur willen steken. Wél acht ik de kans dat dit geen autochtonen waren, groter dan 50%.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Staatssecretaris
|
![]() enough said.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Staatssecretaris
|
![]() iid. fait divers. Wat een lullers zijn wij toch. Da's nu eenmaal de normale gang van zaken in een multiculturele maatschappij. We zouden ons beter aanpassen en inpassen in onze veranderende wereld. Vanaf nu, een verdacht individu die naar mij, in de auto komt, ik rijd over zijn kloten.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() lang leve de stigmatisering, laten we de brandstapels oprichten, wie steekt het vuur aan?
en vergeet julllie hooivorken niet.
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Een moeder van drie kinderen ...
![]() De daders, twee twintigers, werden opgepakt. De VRT gaf geen andere informatie. Het zullen dus zeker geen 2 VB-ers zijn. Laatst gewijzigd door Cut de krap : 5 maart 2010 om 19:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
In ieder geval, het zou minder leuk zijn voor de criminelen dan nu; heelder dagen ps3 te spelen in de cel of in de intieme kamer hun bekeerde vriendin te bezwangeren.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 5 maart 2010 om 19:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus dat iemand uit zijn auto wordt gesleurd en bij verzet een kogel door het hoofd krijgt ziet u als stigmatisering en hooivorken?? Opleiding " hoe ben ik zielig, en sleur ik overal stigmatisering bij" gevolgd of zo???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk waren het allochtonen. Vlamingen knijpen 'm al als er een wesp in hun huis rondvliegt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() het feit dat je niet weet wie het heeft gedaan, en je er zomaar het etiket "het zullen maar weer marokanen zijn" op plakt is het schoolvoorbeeld van stigmatisering.
![]() |
#12 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geef toe, een hele, hèèèèèle kleine kans dat het autochtonen belgen zijn he?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister
|
![]() DING DING DING...WEER GEWONNEN !!!
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...in-Ukkel.dhtml Citaat:
Filo, kom vlug zeggen dat het een fait divers is, en dat de kogel in die vrouw haar nek een subjectief onveiligheidsgevoel is. Kom vlug zeggen dat dit normaal is in een stad. Kom vlug zeggen dat het allemaal de fout van de autochtonen is omdat die bruine sukkelaars geen kansen krijgen. Omverknallen, reanimeren, terug omver knallen, en dan begraven gewikkeld in spek.
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Met verschil dat dit hier criminelen zijn en dat het daar door de regering gestuurde soldaten zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is al zover!! http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=11 Laatst gewijzigd door daiwa : 5 maart 2010 om 21:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |