![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Partijlid
|
![]() In het familliebedrijf VRT worden 300 slapers ontslagen dank zij de crisies wordt er eens grootekuis gedaan bij de VRT ,de vraag is wie natuurlijk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Eerst de Vlaamsgezinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan diegene die echt werken,... zodat ze de slapers en familieleden kunnen sparen, ...
zie eens dat die echt zouden moeten gaan werken... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Ik ben benieuwd. Een degelijke analyse (en dat hoeft echt niet zo veel werk te zijn) zou snel kunnen duidelijk maken in welke diensten er gesnoeid kan worden. Maar ik vermoed dat er andere criteria gebruikt zullen worden.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zal er niet ver naast zitten met €2000/aflevering. Hij kreeg in het begin al €1000. Aan de hoeveelste aflevering zitten we nu al? Ik krijg onderhand een geconditioneerde reflex tot zappen wanneer ik die blokskes hoor vallen. Om maar van de exclusiviteitscontractjes met Woestijnpis tot 2011 te zwijgen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of stromen geld naar Brasschaatse of Ardenneese marginalen... |
|
![]() |
![]() |