![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Na een verlichtend inzicht in Vlaamse moslima's, gaf In Godsnaam gisteren een inkijk in het zenboedisme..
Het leek me weer een van de pot gerukte extreme vorm van ( nutteloze) zelfdisicpline.. het wedstrijdje sprinten voor een bevoorrechte audientie bij de oppermonnik gaf de indruk dat in elke godsdienst( sekte) er wel iemand graag aan machtsmisbruik en zelfverering doet.. Weer een discipline voor de vuilbak..volgende week komt het 'lach' hindoeisme aan bod.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zelfdiscipline is nooit nutteloos.
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Ik weet niet of je de uitzending gezien hebt, maar 6-8 uren / dag in dezelfde houding mediteren en tussendoor volslagen nutteloze karweitjes of rituelen uitvoeren is naar mijn inziens een onnatuurlijk gedrag en zeker niet rustgevend noch bevordelijk voor uw persoonlijkheid..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Krokodillen liggen het merendeel van hun tijd 'te mediteren', zij hebben dan ook hersenen ter grootte van een walnoot ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Meditatie is een opperste vorm van concentratie en heeft absoluut niets te maken met het walnotenbrein van krokodil.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gaat om een za-zen techniek. Je kan daar maar over oordelen als je het beleefd en doorleefd hebt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bon, het is redelijk onschadelijk..geen uitbuiting..geen profetariaat..geen publieke vertoningen en vooral geen neigingen om het grote gelijk te verkondigen noch vreedzaam noch gewelddadig.. ![]() Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 2 februari 2010 om 16:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat dat lopen naar de meester betrof, dat snap ik toch ook niet, dat heeft toch echt niet veel nut en kwam eerder lachwekkend over.
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Buiten de Senegalese islamitische veelwijverij zijn ze in godsnaam bijna rond..
Gisteren is de boeddishtische sekte in Hoei even van nabij bekeken..different name..same religious shit Religies of zelfs leven in communes is helemaal niet mijn ding..zoveel is wel duidelijk.. |
![]() |
![]() |