![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Frank Vanhecke (Vlaams Blok) - 10 tot 16 mei "De media kon er niet omheen na de uitspraak in Gent. Het arrest werkte de voorzitter meteen op de voorgrond. 'We geven het toe. We zijn naïef geweest.' staat te lezen op website. Het arrest zou een aanslag op de vrije meningsuiting zijn, vanuit link |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Beste meneer Vanhecke,
Hoe zit het met de fankaart in het voetbal. Ik zal u een concreet voorbeeld geven. Mijn vriendin wil zaterdag mee naar de laatste match v/h seizoen maar heeft geen fankaart. Dus zou ze een speciale fankaart moeten kopen voor het seizoen 2003-2004 van 12,5 euro. Op zich geen onoverkomelijk bedrag daar gaat het niet over. Maar het is toch te zot om voor de laatste match zo'n fankaart te moeten kopen en dan heb je nog maar je fankaart, dan moet je nog een ticket van 20 euro kopen om binne te geraken. Dus wordt de brave burger weer eens gestraft, wanneer komt er in dit land eens een degelijke anti-hooligans wet. Zoals in het Vereningd Koninkrijk. 1 vb. een supporter viel er in dronken toestand in slaap op de tribune: 2 jaar stadionverbod. Had nog niks gedaan he, was enkel dronken. Hier moet je een half stadion afbreken eer je zo een straf krijgt Ik hoop dat er in het parlement ook eens aan de voetbalSUPPORTER wordt gedacht, en niet altijd aan de hooligans Vlaamsgezinde sportieve groeten |
![]() |
![]() |
#2 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Ma kom, ik begrijp wat je bedoelt. Ik zou het ook veel liever zien als in Groot Brittanië, geen hekken, ma wel zware straffen voor overtredingen.
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Waarom vraagt u zo iets aan Frank Vanhecke?
Dit zijn vragen die men aan de KBVB moet stellen en niet aan een voorzitter van een partij die nu wel andere dingen aan het hoofd heeft dan een fankaart. |
![]() |
![]() |
#4 |
Burger
|
![]() Ik dacht dat je voor 1 wedstrijd zelf gewoon met je paspoort binnen mag. Ik heb het toch al mogen doen...
|
![]() |