![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() coole animaties voor coole mensen 8)
plaats een coole avatar of onderschrift en wordt NOG populairder! en cooler ook natuurlijk 8) een kleine greep uit ons ruim assortiment. meer zal volgen. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() dada[/img] |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nog altijd aan het proberen uw populariteit omhoog te halen eh!
![]() Blijven proberen ![]() Een 2.5/10 voor de moeite! ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1/10 voor het correct spellen van z'n naam.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ach, blijf jij maar lekker scores geven ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() maar ondertussen hebben jullie toch maar mooi een reeks leuke animaties om te gebruiken hé.
dank u mitgard. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() OOOh my god, may He forgive us. Mitgard maakt ons belachelijk en dat zonder dat we het besefte. Damned nu ga ik in de toekomst niet anders kunnen dan met veel ontzag genieten van zijn argumentatiekracht die, is ze niet overweldigen en verpletterend, zijn tegenstanders gewoon belachelijk maakt en met het schaamrood op hun wangen doet verdwijnen.
Heil Mitgard, de taalvirtuoos die zijn tegenstanders met een simpele penneruk belachelijk wist te maken, die de beste debaters onder tafel veegde met behulp van zijn welbespraakdheid en overredingskracht en die bovenal ondanks dit alles oh zo populair werd bij de gewone sterveling die door God niet met al die bovennatuurlijke vruchten werd gezegend.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
kun niet allemaal zelfde capeciteiten heb. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() Bij deze is het moeilijk om punten te geven zonder dat mijn eigen reputatie eronder zou kunnen leiden. Daarom dus */10
Dank u voor u tijd. -Welke tijd? -Wie Heeft de tijd uitgevonden? -Is * een cijfer? -Nu is mijn onderbroek het ook afgetrapt.
![]() |
#15 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik nie altijd snap nie ma toch al goed gelag hier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Waarom die haat tegenover mij? Zijt gij gewoon ne zak? Ben ik weer intelektuweel bezig? *?
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ma ik zien u eigenlijk wel graag ze. ik was vroeger ook marxist (op den unief 8)) gij moet dat allemol nie zo aantrekke. |
|
![]() |
![]() |