![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Vandaag zijn ze mijn modem komen vervangen... En... WOW. Ik raad echt die Fibernet aan iedereen aan !
Dajjal is blij. ![]()
Laatst gewijzigd door Dajjal : 12 maart 2010 om 20:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mag ook wel voor die prijs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Is maar 45 euro per maand meer dan mijn oude Turbonet XL... (25M/1M)
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar 45 euro per maand méér dan... daar drink ik al wat pinten van zenne...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel reclame moet je contractueel verkopen zodat die 45 euro extra wordt kwijtgescholden?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En al goed dat de helft van de sites wegens overbelast of slecht geconfigureerd 100 keer trager reageren dan de theoretische throughput van pakweg Expressnet in principe mogelijk zou maken. Tijd dat hosting bedrijven de ISP's gaan bijbenen want anders zijn het toch maar kosten op het sterfhuis. Betalen voor een Porsche met een snelheidsbegrenzer die ingesteld staat op 70 km/u, that is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De hoofdreden waarom ik Fibernet genomen heb is echter de 5 Mbps uploadsnelheid die me een pak tijd bespaart en het leven een pak makkelijker maakt ![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ja... Nog altijd liever Telenet dan de klassieke ADSL modem die reeds lang niet meer de naam "breedband" verdient. En het is wel goed als je in de regio Leuven zit en gebruik kan maken van het vroegere UPC netwerk dat zijn tijd flink vooruit was en is tov. van de rest van het Telenet netwerk. Nu ja. Ik ga niet meteen upgraden. Als de hosting het goed doet, heb ik een linux cd of dvd sowieso binnen tegen de tijd dat ik mijn tanden ben gaan poetsen en eens langs het kleinste kamertje ben geweest. Meer moet dat niet zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is "snappy"?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Baai de weei. Je zal wel winst merken. Maar toch niet voldoende. Zeker Youtube kreunt soms toch echt onder z'n populariteit. De aanbieder moet de vragende partij toch enigszins zo snel kunnen bedienen als minimum 50% van de bandbreedte van je ISP het toelaat. Ikzelf kijk - indien beschikbaar - youtube ook in HD, maar het is steeds youtube dat niet snel genoeg kan streamen. Begrijpelijk voor zo'n site, maar hinderlijk als je soms horten en stoten krijgt terwijl je netwerk tools aangeven dat je je eigen bandbreedte voor nog geen 10 % aan het belasten bent.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 12 maart 2010 om 21:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Snappy heeft wat betekenissen, maar klasseer het maar best onder "snel" of "gevat".
In dit verhaal gaat het zowat meer in de zin dat je misschien wel een DVD kan downloaden op een uur, maar dat je als je een link aanklikt naar een artikeltje op 1 of andere site soms 1 minuut moet wachten voor die site zelfs maar reageert. Ik hoop dat ik het verschil goed heb kunnen uitleggen. Als je een complete DVD wil downloaden (ja, legaal) dan zal je het niet erg vinden dat ie er twee dan wel 4 uur over doet. Als je hier of daar een artikel wil lezen en het duurt 1 minuut voor je het krijgt te zien nadat je op dat artikel klikte, dan krijg je wel ergernis. Kan je me volgen in zulkse redenering? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja hoor. Helemaal. Laten we zeggen dat downloadsnelheid relatief is.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder ga ik er niets meer over zeggen nu of ik ben hier heel de avond bezig over die dingen. Beroepsmisvorming. Een goedbetaalde beroepsmisvorming, maar toch het blijft een misvorming. Steun het kromme-tenenfonds ter redding van het zieleheil van Dronkoers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed... Als je me wil belonen, geef het aan de vierde wereld en pas aan de derde wereld als Albert II een ongelukje krijgt als de taart wordt aangesneden met een machete daar in Congo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ok ok, 't is me min of meer duidelijk. Aangezien ik geen films en dergelijke download, zou het onnozel zijn van zo'n spullen in huis te halen. Dat is wat ik ervan onthoud.
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Euh... Ik bedoel... ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net daarom is het voor jou belangrijk dat het internet snel reageert en niet dat 4 GB downloads wel snel gaan. Jij wil snel artikels lezen en doorklikken.
|
![]() |
![]() |