![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Zoals ik al aangaf in mijn topic Ontmoedigingsbeleid verhoogt druk op kandidaat asielzoekers van Za Jan 04, 2003 1:08 pm, is er sinds paarsgroen aan de macht is, inderdaad een negatieve tendens te zien, een neerwaartse spiraal klinkt beter zelfs. Opgejaagd door een andermaal dreigende succesronde voor het Vlaams Blok op 15 juni a.s. heeft men -net zoals het VB dat al jaren uitkrijst- niet geoordeeld voor het aanpakken van de oorzaken van deze konstante migratiegolf, maar voor de repressieve onderdrukking van dit verschijnsel. Zeggen dat er niks gedaan wordt is op z'n minst een understatement, te weten dat er reeds 1op5 asielzoekers gedwongen dienden terug te keren, maatregel waarmee men de hardliners binnen het VB probeert te lijmen en terug te winnen naar het oude nest, laat alle opties open om nog feller te keer kunnen gaan dan het bruine Blok himselves. Weer het zoveelste punt van het zgn 'opgeborgen' 70-puntenplan in de praktijk gebracht. Straks krijgen we nog een ander punt opgespeld, namelijk dat van de aktieve opsporing van illegalen en uitgeprocedeerden en dan zitten we meteen terug in de sfeer van de jaren dertig vorige eeuw, toen het Oppermonster van het Racisme zijnen entree maakte en er aan elke huisdeur in het land een stel gewapende politeagenten op de deuren bonsden!
![]() |
![]() |
#2 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Eventjes alle (burger)oorlogen beeindigen ? Alle corrupte tirannen in Afrika en het MO aan de kant schuiven ? Wij kunnen niet alle problemen die zij hebben oplossen. Moest men inderdaad willen dan was er geen honger en ziekte. Moest de USA, Frankrijk, Engeland,Rusland en China nu allemaal 1 vliegdekschip minder hebben dan kon men geheel Afrika water en voedsel geven . Ik zou graag eens willen weten hoeveel landen er politieke vluchtelingen opnemen buiten de volgende landen : USA , Canada , Europa en Australie China ? Japan ? VAE ? Mexico ? Iedere politieke vluchteling is ook een beetje economische vluchteling de boot is VOL ![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Burger
|
![]() In de USA is zopas de periode ingegaan waarbij zich alle bezoekers , of zelfs amerikanen van bepaalde oorsprong zich moeten melden bij de immigratie om hun papieren te laten controleren en ... hun vingerafdrukken te laten maken. De bedoelde landen zijn twaalf muslimlanden alsmede N.-Korea.
Voor wanneer in Europa, of gaat belgie er eerst mee gaan beginnen? Dat land is inderdaad aan een ommezwaai bezig naar de richtlijnen van het Vlaams Blok, hoewel ze dat nog niet willen toegeven. Tot na de verkiezingen? Luke |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zie ook: "Ontmoedigingsbeleid verhoogt druk op kandidaat asielzoekers" http://www.politics.be/phpBB/viewtop...=asc&highlight
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als het er nu eens 99 op 100 waren. Dan misschien ... 1 op 5 ... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() [quote="thePiano"]Je loopt achter. Dat gebeurt al een tijdje, vingerafdrukken nemen van asielzoekers en migranten, om fraude tegen te gaan. Alleen hebben ze binnen de EU nog altijd wat praktische en technische problemen om al die gegevens in een centrale computer te verwerken.
[quote] Piano, je ontgoochelt mij! Je gaat toch niet beweren dat [size=6]asielzoekers en migranten frauderen[/size]? Pas maar op dat de pater dat niet leest of je hebt dikken ambras!
![]() |
#8 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 | ||||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() (En: geen jachtvergunning nodig!) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Guderian,
mag ik uw voorgaande posting als een fysieke bedreiging voor allochtonen opvatten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik veronderstel dus van wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is het niet voor personen of groepen of staten, dan zeker voor de goede smaak. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
Ps: wanneer gaat die schiettent op VB'rs open? ![]()
![]() |
![]() |
#18 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Burger
|
![]() Eergistere kreeg ik een onverwachte telefoon uit Canada, wie was aan de telefoon? Jeanne... en Congoleesse die in de jaren 80 , na mijn eerste bezoek aan "Zaire" gebruik gemaakt had van de gelegenheid om een visum te krijgen. Heeft een tijd in een huis gewoond dat mij toebehoorde. Heeft mij ronduit bekend dat ze naar Belgie gekomen was om een "man" te vinden en hier te blijven. Wat ik kon begrijpen gezien de toestand toendertijd in het Zaire van Mobutu voor een Muluba. Na enkele jaren pogingen (ze was wel geen remedie tegen de liefde ) is ze met stille trom afgetrapt, was uitgebuit door o.a. aziatische werkgevers.
Nu is ze al twee jaar in Quebec, dat land (deelstaat die op onafhankelijkheid aast,) aanvaardt alles wat maar "frans" spreekt, in de hoop zo aan een voldoende aantal te geraken voor onafhankelijkheid. Zij is de zoveelste van mijn congoleesse kennissenkring die vindt dat "belgie" geen immigratieland is, dat er al te veel mensen zijn. Ze is naar Canada getrokken stelt het er wel, maar heeft na twee jaar nog geen werk (officieel) Ik heb wel sympathie voor ons "negertjes" uit de Congo en heb er ook veel ontmoet die sympathie hebben voor ons (wat een Lumumba en anderen ook mogen gezegd hebben), maar onze "ontwikkelingshulp" kan er toch niet in bestaan van immigratieland te worden voor deze mensen. Het blok heeft gelijk wanneer het zegt dat we deze mensen moeten helpen "ter plaatse", zodat ze niet op den dool moeten gaan. Maar ja dat vraagt geld, sturen van para's en dat doen we niet graag, liever ons eigen mensen wat judassen in het eigen land (voor zolang het nog van ons is.) Nog een ding: jij betwijfelt het bestaan van Vlaanderen, maar de zwarten kennen wel het verschil tussen een bwana "nondedju" en nen bwana "godverdomme", als jij het niet weet zal ik het je eens uitleggen. LUke Luke |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |