![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Klacht tegen Balkenende en Bos en ...?
Paar dagen eerder dan gemeenteraadsverkiezingen was er festival Lokale Democratie in cultureel centrum De Melkweg, in Amsterdam. Balkenende en Bos en ... waren er ook en later ging ik me afvragen of ik niet een klacht kan indienen vanwege eh: huisvredebreuk en valsheid in geschrifte en... Ik woon al wat jaartjes in Amsterdam en op een gegeven moment ging ik vinden dat autoloze zondag een goed gebeuren is, dat wat mij betreft wel wat beter zou kunnen. Ook ging ik vinden dat het goed zou zijn als er een afname van woon-werkverkeer zou plaatsvinden. Nou, en toen was er "Lokale Demokratie" en daar ging ik 1 maart naartoe en Balkenende en Bos waren er ook... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() (En ook zou ik willen dat m'n klacht tegen vervelende telefoontjes in tram en bus serieus wordt genomen, en in het ziekenhuis...)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och... ik wil je best serieus nemen en je een vervelend telefoontje sturen in het ziekenhuis maar dan moet ik wel je kamer nummer weten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() En wat ik ook miste tijdens die gesprekken,
is iets als decentralisatie van energietoevoer. Er bestaan gebouwen met installaties die zonder CO2-opwekking electriciteit aan het net kunnen leveren, toch? Zoals ook via kasbouw, en kunnen er dan woningen worden gebouwd die qua verwarming geen fossiele brandstoffen nodig hebben? Kan het evt verplicht worden gesteld vooral zulke woningen en gebouwen te bouwen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |