![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Steeds gezegd dat België het aardsparadijs is. Maar dan wel voor de vreemdelingen en niet voor de Belgen. De overheden maar klagen dat ze te korten hebben en dat de Belg meer belastingen moet gaan betalen, maar vreemdelingen krijgen hier dus kost en woonst op onze kosten en of ze nu werken of niet heeft er niets meer mee te maken. Betalen moeten we, want onze politici zijn duidelijk te lomp om te helpen donderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Allee, de dag is weer goed. Telkens als men denkt : dat is het toppunt, komt er toch nog iets straffer!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() curieus hoe dat Andy dit weer gaat uitleggen, dat het normaal is, of dat het een of ander europees verdrag is. Mensen toch, er is niets normaal met een begrotingstekort van 20%
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tja, in de editoriaal van Het Nieuwsblad schrijft Liesbeth Van Impe dat als het zo verdergaat, het maatschappelijke draagvlak voor de opvang van asielzoekers dreigt te verdwijnen. Wel, als ik eens hoor in mijn omgeving (en dat zijn bijna allemaal mensen die NIET voor het VL. Belang stemmen), dan is dat maatschappelijk draagvlak allang verdwenen.
De enigen die dat niet schijnen te beseffen, zijn onze politici.
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 27 maart 2010 om 12:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Staatssecretaris
|
![]() ik ben geen racistisch mens en zelfs een behulpzaam maar vreemdelingen zijn zoals zwerfkatten in mijn ogen.
leg 1 stukje vlees buiten voor een lief uitgehongerd zwerfkatje en dit katje is nog dankbaar voor dat ene stukje vlees maar voordat je het weet heb je hele bendes zwerfkatten voor je deur zitten die op de duur het eten uit je keuken komen halen. hetzelfde probleem stelt zich met vreemdelingen. tegenwoordig is het zo erg dat vreemdelingen zich agressief gedragen indien een ocmw hen niet uitbetaalt of zorgt voor kost en inwoon.men gaat zelfs onze westerse rechten en wetten misbruiken voor financiele doeleinden. noem mij egoïstisch maar hoelang gaat het nog duren eer we inzien dat we de hele wereld niet kunnen helpen en dus elke vreemdeling die hier toekomt kunnen een huisje en tuintje met een leuke job geven??? onze eigen welvaart word langzaam door het kapitalisme en de lage loon landen onder onze voeten uitgegraven zonder dat we het beseffen. onze belastingen zijn 1 van de hoogste van de wereld omdat we menselijke sociale systemen hebben opgebouwd waar heel veel mensen keihard voor gewerkt hebben en bloed en zweet en tranen hebben gekost en die dan verloren dreigen te gaan door enerzijds stromen van gelukzoekers vreemdelingen en anderszijds door corrupte politici en kapitalisten zoals bankiers en dergelijke die in de eerste plaats verantwoordelijk zijn voor die grote crisis van een jaar terug maar nu zich zelf terugvette bonussen toeeigenen. en de gewone man moet nu maar weer zorgen dat die miljarden die de banken zomaar kregen bijgevuld geraken en dan komen er nog dagelijks ik weet niet hoeveel vreemdelingen eisen voor geld en kost en inwoon en als ze dan mogen blijven gaan ze ook nog eens hun geloof en manier van leven opdringen en speciale wetten en behandelingen eisen en dit is dan weer meer op de moslims gericht en ik zou dan ni racistisch mogen worden, komaan zeg |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() 't is vooral voor de verkiezingsdag zelf dat je denkt van nu kan het niet meer straffer... maar neen de dag erna zijn het terug de Tsjeven en sossen en hun handlangers die de dienst uitmaken. Dat is het echt trieste aan deze hele zaak.
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
-En als het er niet is wat houdt die mensen dan tegen om het enige duidelijke draagvlak hiertegen te laten kijken aan de traditionele partijen en hun handlangers door een stem voor net die enige partij die zich altijd consequent heeft verzet tegen deze 'asiel-zwendel'?
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() iknoem dat omgekeerde discriminatie: de allochtoon heeft meer rechten dan de belg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() owee voor de terugslag.
|
![]() |
![]() |