![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() I’ll never be
maria magdalena! victim of the fight zuster van de vreemde wijs die knielt op koude steen en danst op ijle treden in mijn hoofd, mijn wereld door de wetenschap onttoverd, begrensd door statistiek, bezeten door wie haar verovert en waarin ik moet beproeven voldoen, moet groeien en veranderen als koeien, loeien tussen anderen stenen grazen in de wei en paren, boter baren vroeg in mei tot aan de laatste stop te wachten maar waarop? maria magdalena zuster van de vreemde wijs men noemt uw spreken zwijgen terwijl ik u versta: eeuwig is de uren eigen, en vandaag volgt mij waarheen ik ga in taal waarvan ik schrift gewaag niet noodzakelijk betrokken op het een of ander maar getuige van hoe ik besta: als vluchtig snel, en net als gij als vlaag, als onbegrepen antwoord op geen enkele vraag |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Lokaal Raadslid