![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Gouverneur
|
![]() ![]() Citaat:
Ex-CEO van Google betrapt op het verdedigen van AI t.a.v. de mensheid. Eric Schmidt: "The real dangers of AI, which are cyber and biological attacks, will come in three to five years when AI acquires free will." Een AI kan geen biologische aanval uitvoeren... https://mh17waarheid.nl/google/ (Google's Corruptie voor AI Leven) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik ben zeker dat ook dit weer een samenzwering is
ik zet mijn geld in op psychiaters...
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Gouverneur
|
![]() ![]() Paus bedankt Nederland voor bloemen Citaat:
http://www.tijd.be/nieuws/buitenland...900221-439.art ![]() ![]()
Ex-CEO van Google betrapt op het verdedigen van AI t.a.v. de mensheid. Eric Schmidt: "The real dangers of AI, which are cyber and biological attacks, will come in three to five years when AI acquires free will." Een AI kan geen biologische aanval uitvoeren... https://mh17waarheid.nl/google/ (Google's Corruptie voor AI Leven) Laatst gewijzigd door ArjanD : 5 april 2010 om 18:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het valt onder de PBO Publiekrechtelijke bedrijfsorganisatie bloementeelt en daar is men verplicht lid van met een verplichte afdracht. Dat 'schenken' is dus relatief. De PBO's dateren uit de jaren 40/45 toen de Corporatistische Staatsvorm (Mussolini) heel populair was. Net zoals de ontslagwet die nu door Links verdedigd wordt als een grote sociale verworvenheid. Het enige MO-land dat een beetje bloemen importeert is Iran. De rest, ook de Rijke Arabieren, is klein grut. Niet de moeite waard om geld voor reclame in te stoppen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() ![]()
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Brr, wat is het kOUD in hier.
![]() Serieus, kom eens met iets nieuws. Laatst gewijzigd door Albrecht : 5 april 2010 om 20:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ex-CEO van Google betrapt op het verdedigen van AI t.a.v. de mensheid. Eric Schmidt: "The real dangers of AI, which are cyber and biological attacks, will come in three to five years when AI acquires free will." Een AI kan geen biologische aanval uitvoeren... https://mh17waarheid.nl/google/ (Google's Corruptie voor AI Leven) Laatst gewijzigd door ArjanD : 5 april 2010 om 22:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Beschuldigd, Niet bewezen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Als de Hollanders nog een beetje koopmansgeest over hebben en niet totaal verWilder(s)d zijn, boren ze een nieuwe markt aan. Of misschien iets voor de Belgen, om de bovenburen eens af te troeven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Inderdaad, de man afrekenen op zijn enge gezicht is erg flauw en uitgekauwd. De man afrekenen op zijn enge ideeën, daar kan ik geen genoeg van krijgen. Ik hoop dat hij een beetje bij trekt van al die mooie bloemen.
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() ![]() En enge ideeën, gaat het dan weer over de aids enzo? Kunnen jullie niet eens een keer op de kap van de Orthodoxen zitten? Die hebben net dezelfde ideeën als ons. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Bloemen voor de Paus http://www.youtube.com/watch?v=eBw3H_uBzQw Laatst gewijzigd door Sidharta : 6 april 2010 om 10:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister
|
![]() Heu... dat doen ze toch elk jaar met Pasen?
![]() |
#17 | |
Minister
|
![]() Citaat:
EXPORT- STATISTIEK BLOEMKWEKERIJPRODUKTEN OKTOBER 2006 TOTAAL 4.425.900 VERRE OOSTEN 27.412 MIDDEN OOSTEN 20.606 Ter vergelijking: Roemenië 18.744 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
1. Verloren zaak. Oosterlingen hebben geen interesse voor bloemen. 2. Een groot gat in de markt. Als optimist kies ik voor de 2e gevolgtrekking. Ik ben niet zo koranvast. Maar er staat vast een mooie tekst in over bloemen. Een suggestie daar naar toe en je hebt al een prachtige reclameslogan. Die gebruik je tijdens de Hadj met tevens een presentatie van bloemen. Het kan niet misgaan, zou ik denken. |
|
![]() |
![]() |