![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland...elzoekers.aspx
En de Belgen maar langer laten werken. Ongeloofelijk land is dit.
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Het is aangevraagd, nog lang niet besteed. Je bent iets te vroeg om kracht aan je dramakreet te geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om maar niet te spreken over het herstellen van de wegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() is maar een druppel op de hete plaat zeker ??? maar pensioentjes verhogen kan niet wegens besparingsmaatregelen ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Grenzen dicht en al het nutteloos buitenlands vee dat al binnengesijpeld is keihard repatrieren.
Zij die een meerwaarde voor onze economie betekenen mogen blijven. Dan kan Artisjok ineens zien hoeveel er nog overblijven die meer opbrengen dan ze kosten. Ze zal hard mogen zoeken.
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar ook de controle verscherpen op zwartwerk, misbruik enz. door onze "ondernemers" in vooral de bouw en poetsdiensten.... Wandel maar eens rond in Brussel ![]() Laatst gewijzigd door Tejokus : 20 maart 2010 om 18:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het zijn de dames en heren die het toegelaten hebben. En met de islam (jihad) is het idem dito. Hirsi Ali heeft gelijk... Wij grijpen enkel in NA de feiten. VOOR de feiten ressorteert alles onder racisme. Ik heb kindjes horen praten op die moslim-scholen. (op TV) Inderdaad: de jeugd is de toekomst... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Stalin heeft er min. 20 miljoen op zijn geweten en daar praat niemand over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bekijk ook wanneer die feiten zijn gepleegd. Vraag eens rond naar wie er één titel kent van zo'n boek ![]() (en zonder te googlen he...) Mijn probleem is dat niemand destijds ook maar heeft geprotesteerd... Men heeft Stalin met rust gelaten. Ik durf zelfs een stapje verder te gaan: had men Patton laten doen en nog een paar anderen ![]() In plaats van Berlijn te splitsen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister
|
![]() Ik dacht eerder aan een zitje op een economy-vlucht, ik vind jouw voorgestelde manier van transport niet echt comfortabel.
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister
|
![]() Ik kies meestal voor business class. Het prijsverschil tussen business en first is meestal echt niet te verantwoorden. Ik ben dan ook geen asielzoeker.
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |