![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Ik kom eens even polsen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Belgie zou veel beter af zijn zonder koningshuis en met slechts 1 regering en president ook mogen ze de grenzen van mij terug sluiten want die zijn alleen open gemaakt om het groot kapitaal vrijspel te geven "dit heeft niets met nationalisme te maken" van mij mag het neoliberaal Europa omhoogsch***en . Vlaamse en waalse werklieden zijn colega's en staan samen veel sterker !
Ik heb geen uitgesproken voorkeur voor een partij en ben dan ook tegen de stemplicht "afschaffen die handel" , ook die idiote kiesdrempel moet weg "kleine partijen krijgen zo geen kans en hebben totaal geen invloed op de groten". De politiek en hun achterlijke asociale standpunten en rechts populisme heeft voor mij qua respect 0,0 % , respect moet je namelijk verdienen en kan je niet afdwingen door de mensen vol haat te pompen en zand in de ogen te strooien . |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() communistische staat !
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het vreemdelingenbeleid.
Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De ganse toestand kort en bondig samen gevat. Eigenlijk was deze opgave niet moeilijk ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het volk wil meer koers en voetbal op TV!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Het volk wil 'Het Volk' terug!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Burgemeester
|
![]() Nieuwe seizoenen van Familie en De Pfaffs . Eventueel nog wat heruitzendingen van de Kampioenen en misschien kunnen we nog een paar seizoenen lang naar dansen en koken kijken op den tv . Zodat we niet gaan nadenken over de politieke toestand in Belgie en zodat we kunnen blijven stemmen op niksnutten .
Nee serieus , ik wil zo veel veranderd zien maar dan ben ik morgen nog bezig . |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementslid
|
![]() De lonen van zijn ministers
http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=53 mvg. sint ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Den dop, het OCMW.... Dat is het verdriet van belgië mijn beste,de jobcreatie van de politieke wereld verenigd in zes regeringen,kamer en senaat,en daarbij gulzig schnabbelend in de talloze commissies die zij oprichten om iedere scheet te onderzoeken... Om vervolgens niets aan te vangen met alle conclusies die er getrokken worden ,en dit omdat zij hun verdere vrije tijd hard nodig hebben om hun zitjes in talloze raden van bestuur in te nemen... En dit alles op onze kosten uiteraard... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Gouverneur
|
![]() 1. Vreemdelingen buiten.
2. Deftige sociale zekerheid, geen private verzekeringen. 3. Minder werkdruk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Graag de Radenrepubliek Vlaanderen opgericht en niet-functioneel naakt in films subsidiëren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het weer.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De stemplicht laten vallen, nog meer kleine partijtjes... Wat zou daar het resultaat van zijn? Neen, beter dopgeld vervijfvoudigen en gans het land naar het ocmw. "t zijn zotten die werken" nietwaar! Laatst gewijzigd door andev : 30 maart 2010 om 10:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Afschaffing van belasting op arbeid.
Bedrijven verantwoordelijk stellen voor de gezondheid van hun werknemers. Herwaardering van overheidspersoneel. (Leerkrachten, ziekenhuispersoneel, politieagenten, enz) Serieuze hervormingen in departementen financieën en justicie. Een eenvormige belastingsregeling waarbij bedrijven makkelijker vanuit nederland zich hier kunnen komen vestigen ( en omgekeerd) maw totaal open grens en markt met nederland en zo kan ik nog wel even doorgaan |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() 1. Polygamie voor mannen
2. Absoluut verbod op economisch asiel (behalve voor knappe wijven) 3. Onafhankelijkheid van Vlaanderen 4. Oorlog tegen Wallonië 5. Bezetting van Wallonië + doorgedreven Flamenpolitik 6. Halveren ambtenarenkorps 7. Exta lange, dubbelbrede Lange Wapper
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de ter doodveroordeling van Backfire.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naaktstranden van De Panne tot Knokke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |