![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Lijkt me een geschikte partijnaam om van start te gaan.
Het moet ook radicaal anders om de zaken weer te normaliseren. Belangrijkste programmapunt: herverdeling van geld. Andere punten: - immigratie stop - geen zaken doen met terreurstaten |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Dat bestaat al dacht ik, onder de naam NSA...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Sinds wanneer is N-SA een partij?
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Waarom de herverdeling van geld en hoe ga je dat aanpakken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() Die hebben toch aangekondigd op hun website dat ze zouden opkomen bij verkiezingen of kandidaten op andere lijsten zetten, meen ik me te herinneren....
Ik zou het eens moeten navragen aan die gast van N-SA die ik ken, morgenavond zie ik hem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() jajaaaa hollandse kleuter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() daar gaat veel volk naar komen kijken.
![]() |
#9 |
Gouverneur
|
![]() Ik zou het niet weten, en het interesseert me ook niet zo. Maar als ze het doen, krijgen ze m'n stem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Ja, had dat ook gelezen. Maar hoorde onlangs dat ze niet direct een partij zouden oprichten, maar eerder hun mensen op lijsten zetten. Ik ga het morgen eens nahoren bij één van hun coördinatoren (die ik ken uit lang vervlogen tijden) aangezien ik hem toch moet bellen.
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Het afschaffen van bedrijfspropaganda aka advertising lijkt me ook wel wat.
Waarom herverdelen? Het is gestolen, dus dat dient rechtgezet te worden. Geen tot weinig belastingen op inkomen. Uit Europa stappen, wel handelspartner blijven maar een republiek oprichten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Een immigratie stop is flauw en gezien uw definitie van terreurstaten kan ook met dat punt niet akkoord gegaan worden.
En tegen herverdeleing is het antwoord ook nee.Solidariteit is iets anders. Laatst gewijzigd door grievous : 17 april 2010 om 08:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]()
Laatst gewijzigd door garfield : 17 april 2010 om 12:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Met de UN moeten we niet te veel rekening houden. Dat doen terreurstaten ook niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Recent trachtte extreem rechts spaans nationalistische kringen de bekende rechter Garzon voor een rechtbank te slepen omdat hij bezig zou zijn om de fascistidsche misdaden van dictator Franco 's kompanen alsnog te bestraffen. Uit erkentelijkheid voor de goede diensten ivm de vervolging van Zuid Amerikaanse dictators neemt de Argentijnse justitie de fakkel met plezier over. Misschien nog niet dadelijk... maar de evolutie is er : krijgsheren en het ander moordend tuig moet wat nadenken : de kans wordt steeds maar groter dat boontje wel degelijk om zijn loontje komt..
![]() |
![]() |
#17 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De vraag is dan wel of je dan inderdaad "goedkoper" zal bedient worden : de mensen die nu veel belastingen betalen vanzelfsprekend wel, diegenen die nu weinig of geen belastingen betalen zullen mogelijkerwijze van alle soorten dienstverlening uitgesloten worden. Is dat rechtvaardig ? Of "het" zou werken is gemakkelijk na te gaan er zijn al minstens 2 gebieden op deze wereld waar absoluut geen belastingen geheven worden : Oost Kongo en Somalië.. Ook diverse "ontwikkelingslanden" kennen zo goed als geen belastingen (en dus ook geen wegen, medische zorgen die ze moeten bijeenbedelen, scholen die geschonken moeten worden..). Ook bij de voormalige Sovjet Un ie : de huidige Russisiche federatie moeten we toch ernstige ka&nttekeningen zetten : het recent "schandaal" van het 7 jarige adoptiejongetje dat vanuit de USA zo harteloos teruggezonden werd onthulde dat kinderen in dit land door omsandigheden steeds meer kans maken om gewoon gedumpt te worden in instellingen (& dus bijna onvermijdelijk aan borderline gaan lijden om als volwassene alcoholiekers te worden enz..) Voor de rest : leve de republiek !
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke landen beschouw je als niet-terreurstaten?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |