![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() *knip* in strijd met het auteursrecht
The Quibbler. Het zijn dwergen binnen de VLD die geen toekomst meer zullen hebben. Somers was jarenlang het orale verlengde van Verhofstadt en bezit de intelligentie van een walnot. "Senator Q" wordt door alle partijen uitgespuwd als een egomaniak die zijn eigen moeder zou verkopen om in de belangstelling te staan. Hij heeft dan ook ondertussen in zowat alle partijen gezeten. De Croo jr. weet inderdaad van niets, hij heeft geen flauw benul van procedures en techniciteiten. Ceysens staat binnen haar departement bekend als een complete 0 betreffende haar materies. Ze is de belichaming van inhoudelijke incompetentie en het wordt haar steeds afgeraden in discussie te treden met concurrenten, vrezend dat ze door het ijs zakt. Ceysens heeft dan ook alleen "de politiek" gekozen omdat haar mediacarrière was mislukt. Laatst gewijzigd door The Quibbler : 25 april 2010 om 09:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gezien het beleid van Verhofstadt in die 8 jaar denk ik dat een walnoot het er beter vanaf had gebracht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We gaan de goede kant op van het separatisme. "Avec Guy, c'est fantastique" (Onkelinks) mon oeil Laatst gewijzigd door born2bewild : 24 april 2010 om 13:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bewijst natuurlijk niks, je ventilleert alleen maar een mening. En, je geeft geen enkel punt van diskussie aan. Wat doe jij eigenlijk op een forum ? post skrotum: ik ben geen vld'er; ik stem nva. Kwestie van maar duidelijk te zijn.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Croo heeft de lichaamstaal van de uitvoerder.
Van Quickenborne die van de leider. (volgens deskundigen terzake)
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De man die een joint wilde opsteken in de Senaat tot hij zelf tot senator werd verkozen?
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 25 april 2010 om 00:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 25 april 2010 om 01:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Kan me niet schelen wie met het vuur de lont van het kruitvat zal aansteken;
als het rezultaat maar is dat B. ontploft. Enne, even in een helikopterke stappen, flink opstijgen en het slagveld aanschouwen vanop afstand: wie drie weken geleden zou voorspeld hebben dat de VLD de refleks zou tonen die ze nu aan het tonen zijn, die werd voor zot verklaard, zo erg zot dat hij voor de rest van zijn leven mocht trekken van de ziekenkas.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat nu? Bespeur ik daar plots ontrouw aan uw VLD-vriendjes? Wij waren al bang dat u nooit het licht zou zien...
Maar goed, beter laat dan nooit, nietwaar?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar wie zal het zeggen wat de toekomst zal worden. Misschien komt de jonge Decroo wel in het geschiedenis boek ,zoals de jonge opstandelingen in 1830. Laatst gewijzigd door Sidharta : 25 april 2010 om 08:08. |
|
![]() |
![]() |