![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Allen,
Ik hoop hier iemand te vinden die ik van dienst kan zijn en die mij financieel kan helpen. I ben op zoek naar een donatie/krediet van 70.000 euro. De reden hiervoor is: ware liefde. Ik ben niet iemand die bedelt of liefdadigheden aanvaard, heel Mn leven heb ik hard gevochten voor wat ik nu bezit, echter ik ben schaakmat gesteld voor het moment. Mijn ware liefde en haar familie zitten in een onmogelijk drama verwikkeld waarin schulden aan buitenlandse partijen een rol spelen... bewijs hiervan kan op vraag geleverd worden. Ik hoop iemand te vinden die rijk genoeg is om me 70.000euro te lenen zonder dat het hem/haar zijn familie een nacht slaap kost. Ik ben op een punt gekomen dat ik letterlijk Mn ziel hiervoor wil verkopen. Ik ben klaar om wat dan ook te doen of te ondertekenen. Ik zelf ben een aantrekkelijke, atletische jonge man van 33jaar. Ik heb een diploma kinesist, diploma licentiaat in de psychologie en ben tewerkgesteld bij een grote internet service provider in België als senior netwerk security ingenieur. In deze hoedanigheid, begeleid ik en implementeer ik projecten hands-on die alle aspecten van het netwerkverkeer vervatten. Ik heb dan ook de nodige vendor certificatie behaald bij Juniper, Cisco en Checkpoint. Ik spreek Frans, Nederlands, Engels en Duits vloeiend en versta Spaans en Bulgaars. Ik heb een zwarte gordel 1e dan Karate, zwarte gordel Judo en Hun-do-gar. Ik ben biseksueel. Ik ben zeker niet te timide om al mijn kwaliteiten aan te wenden om u te behagen of ELKE opdracht die u me toestuurt uit te voeren. Eveneens mag u weten dan mijn organen longen, nieren, lever, retina, ... in perfecte staat zijn. Nog een laatste maal; Ik meen wat ik hier zeg! De vrouw van wie ik hou, haar leven staat op het spel... Dit klinkt misschien goedkoop maar ik ben echt radeloos!!! Nooit in Mn leven heb ik veel waarde aan materiële zaken toegekend en nu ben ik in de situatie dat noch ikzelf of Mn familie over de middelen beschikken om een licht aan het einde van deze tunnel te maken... Mag ik je vragen vriendelijk en oprecht mocht u over de nodige middelen beschikken en ik kan iets voor u beteken laat het me weten! Of als u me een beetje wil verder helpen, alsjeblief donneer wat je kan... ![]() Ik ben echt bereid alles te doen. Contact email: [email protected] (bereikbaar 24 op 7) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementslid
|
![]() Geen enkele vermelding van Nigeria in gans het verhaal. Ik ben wantrouwig.
|
![]() |
![]() |