![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het plaatsen van een lullig tekeningetje is niet strafbaar. Nou ja, het is niet strafbaar als je uitdrukkelijk afstand neemt van de inhoud en het plaatje enkel plaatst om te laten zien dat je niet elk plaatje mag plaatsen, maar toch, het is een begin...
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken die cartoon niet over de Holocaust.
En ik kan me ook moeilijk voorstellen dat daar iets humoristisch van te maken is. ![]() Is het deze? Ik weet echter wel dat er veel moppen bestaan over de Holocaust (wil me overigens geen één te binnen schieten, maar cabaretiers komen er vaak genoeg mee op de proppen). Dus dan moet er ook een humoristische cartoon van de Holocaust mogelijk zijn. Ja: waarom niet? ![]() of is het die? Ook over Jezus aan het kruis zijn eindeloze humoristische moppen en cartoons. Ik heb God zelf er nooit over horen mopperen. Volgens mij vind ie ze ook wel leuk. ![]() Laatst gewijzigd door harriechristus : 25 april 2010 om 15:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Laatst gewijzigd door harriechristus : 25 april 2010 om 15:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() aan humor geen gebrek... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En hoe pijnlijk het ook moge zijn voor de Joden, deze zelf ontkennen nog steeds dat ze Christus hebben gekruisigd, of ten minste voor zijn dood verantwoordelijk zijn, terwijl de miljoenen spijkers die wij elke dag gebruiken daar toch de levende getuigen van zijn...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wist je nog niet dat ook het lichaam van Jezus uit miljoenen microwezentjes bestaat, die allen dagelijks worden gekruisigd door het domme volk?
Care to think... ![]() |
![]() |
![]() |