![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() 14/05 Boom dient klacht in na relletjes Mano Mundo
De gemeente Boom dient klacht in bij de onderzoeksrechter naar aanleiding van de rellen na het festival Mano Mundo afgelopen weekend. Op die manier wil het stadsbestuur ervoor zorgen dat er zeker een gerechtelijk onderzoek komt. Mensen die schade geleden hebben tijdens de rellen, kunnen zich bij de klacht aansluiten. Burgemeester Patrick Marnef (sp.a) zegt dat de dertig relschoppers die werden opgepakt, de overlasttaks, een belasting van 75 euro voor het overbrengen naar het politiekantoor, zullen moeten betalen. Hij zegt ook dat die overlasttaks geëvalueerd en indien nodig, verstrengd zal worden. Van de dertig keetschoppers die zondag na rellen op Mano Mundo en in Boom werden opgepakt, komen er 26 uit Borgerhout. Negentien ervan, de meesten rond de zeventien jaar, zijn in Antwerpen bekend voor een pak overvallen en straatgeweld. Allochtone jongeren uit Borgerhout raakten zondag op het festival Mano Mundo in Boom slaags met allochtonen uit Mechelen. Beide groepen troffen elkaar in het ‘Marokkaans dorp’. Later trokken ze een spoor van vernieling door Boom zelf. Een dertigtal jongeren werd door de politie enkele uren opgepakt. 26 van hen wonen in Borgerhout. De Antwerpse politie ‘kent’ er 19 voor opzettelijke slagen en verwondingen, diefstal met geweld, afpersing, handtasroof, diverse overvallen en autodiefstallen. Zelfs valsheid in geschrifte hoort erbij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat crapuul moet af en toe nogal zitten lachen met ons 'bestuur' als ze zo weer eens thuiskomen van een uitstapje met de politie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In Antwerpen wordt sommig geboefte (bedreigingen met een mes is nu toch ook nie nikske dacht ik zo in mijn onnozele onschuld) eerst gearresteerd (inclusief helikopter) en later op den avond wordt die gewoon met de politie auto terug thuis afgezet.
As mijn broer liegt dan lieg ik nu ook. Maar 'k hem het hem gevraagd of hij mij der door aan het trekken was maar hij zei dat het de waarheid en niets dan de waarheid was. Om 17 uur gearresteerd met de helikopter wegens doodsbedreidingen en om 22 uur naar huis gebracht door de politie. Jaja goed bezig manne
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |