![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Hier kan je de vuile linkse was eens goed buitenhangen !
De verislamisering is ontnuchterend. De linkse vrienden beseffen niet welk leed ze de autochtone bevolking aan het aandoen zijn. De chiro in houthalen constant bedreigd door de moslims. De politie moet de chiro (ch = christelijk)beschermen tegen de "buitenlanders". In het sint augustinus in antwerpen is door de raad van state ( de moslims hadden hen voor de raad van state gebracht met hulp van de linkse vriendjes) besloten om alle kruisbeelden te laten verwijderen. Vele onder jullie zullen juichen. Vele oudjes zijn verbaasd en verbolgen. Persoonlijk zou ik ook willen juichen. Maar de islam wil alleen de chtistelijke symbolen verwijderen. Hun godsdienst wordt dan ook keihard opgedrongen. In het sint augustinus is een mooie kamer ( op het eerste oog denkt ieder aan een revalidatiekamer) vol met matjes geplaatst. Voor wie denken jullie dat deze prachtige en nuttige kamer is vrijgehouden? Voor de moslims om hun gebedjes te doen. De christelijke symbolen weg de islam verschijnt. De hoofddoeken zijn er talrijk, men zou toch moeten verwachten dat deze schaamlappen ook dienen te verdwijnen. Hoe dom om dit te hopen de christelijke symbolen hebben plaats moeten maken voor de talrijke islamsymbolen. In Hoboken de school waar de moslims talrijk zijn is er een verloop van 25 leerkrachten per jaar. De directie doet in haar broek voor de moslimdreigementen. Ze sluit haar ogen en schuift de schuld door naar de leerkrachten. Ze moeten het maar "plezanter" maken voor de jongeren. Totdat die leerkracht inspectie krijgt en de inspectie de les niet goedkeurt wegens te laag niveau. De directie wint dus steeds. De autochtone gestraft voor de islambende. In de metro van antwerpen roepen de moslimjongeren hoer en nog erger naar de niet gesluierde meisjes. Oh wee de jongens die dit niet cool vinden. Deze christelijke knapen worden gemolestreerd. De imam keek en keurde alles goed. Zolang de christelijke symbolen normen en waarden maar verdwijnen. Zodat men uit angst voor de aanval van de talrijke moslimjongeren braaf de islam aanvaard. Aan alle vlamingen stem niet traditioneel. Of uw land zal ingenomen worden stilletjes en sluipend door het grote vergif de islam. Waar is de pers nu? Laatst gewijzigd door grimbergen : 17 mei 2010 om 18:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hierbij ook een linkje naar hun gebedsfolder, ook erg islamitisch: http://www.gza.be/website/sazdownloads20.nsf/activedocuments/DCAAAB2FD21E3178C12573D4002D199C/$FILE/Gebedsfolder.pdf Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Over de chiro tja effe in het nieuws en nu eruit. Toch zijn de bedreigingen niet gestopt. Die ouders gaan ook niet traditioneel stemmen (enfin van een aantal weet ik het) Pech he gast ! Laatst gewijzigd door grimbergen : 17 mei 2010 om 18:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Partijlid
|
![]() Allé, de linkse heren zijn weer aan politiek aan het doen.
Eerlijkheid en het erkennen van problemen is zoveel méér waard, maar ja: het verdedigen van de eigen ideologie komt blijkbaar op een hogere plaats voor de Linkse bende. - De wetenschap kan ons mooi vertellen wat nu echt het probleem en wat het werkelijke gevaar is van het binnenhalen van een ideologie als de Islam in Europa. - De praktijk bevestigd ondertussen wat de wetenschap hierover wist, weet en voorspelde. En nog gaat onze Steve_M ( zelfverklaard wetenschapper ) in de aanval met zwaard en schild, om de Islam te beschermen. De ontnuchtering is nog niet voor morgen. De Westerse vrijzinnige samenleving is een erfenis die wij, mensen van vandaag, overgeërfd hebben. En wat doen de Linkse groepering? De Oosterse samenleving met tegengestelde waarden en normen verwelkomen en zeggen: "Doe maar op. Zet jullie Moseën en Minaretten maar hier, er is plaats genoeg!" "Willen jullie enkel nog Hallal voedsel? Geen probleem, we passen ons wel aan." "Geen alcohol en luide muziek meer in die buurt? Natuurlijk begrijpen wij dat, die café-bezoekers moeten maar op een ander gaan!" De Linkse ziekte noem ik het: 100 % non-respect tegenover de vrijheid die wij vandaag genieten. 100 % non-respect tegenover de normen en waarden van vandaag. 100 % non-respect tegenover de vrijzinnigheid en evolutie die de afgelopen 100 jaar opgebouwd werd. Schaamtelijk. De Westerse samenleving is geslaagd op zoveel punten waar de Oosterse samenleving op heeft gefaald. En wat doet de Linkse bende? Inderdaad, geen greintje respect voor dit fundamenteel verschil. Nix, noppes, nul respect.
Ik hoor bij geen enkele partij. Wanneer ik ga stemmen, stem ik puur strategisch. Laatst gewijzigd door Seppe Cools : 17 mei 2010 om 20:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Partijlid
|
![]() Allah is niet groot. De mens is groot. De vrouw is groot. Allah niet.
Stop met de grootheid van Allah te erkennen, en start met de grootheid van de vrouw te erkennen. Dan pas leef je in de 21ste eeuw. In naam van al die 2-jarige meisjes die vandaag opgroeien in de Belgische Moslimgezinnen en straks Tiener / Adolescent zijn, in naam van die meisjes zeg ik nu: respecteer hen, in plaats van een grotere Allah. Laat hen vrouw zijn. Laat hen vrij zijn. Laat hen mens zijn. Laat hen daten met wie ze zelf willen. Laat hen zichzelf aanraken en ontdekken wanneer ze zelf willen. Laat hen sex hebben wanneer ze willen. ==> Laat hen Westers zijn in plaats van Oosters ==> Laat hen in de 21ste eeuw leven in plaats van in de 16de Ik zou mijzelf écht Links kunnen en durven noemen. Maar ik schaam mij de dag van vandaag gewoon om mij Links te noemen. Ik wil absoluut niet met valse individuen als jullie geassocieerd worden. Laat staan dat ik erop stem ![]()
Ik hoor bij geen enkele partij. Wanneer ik ga stemmen, stem ik puur strategisch. Laatst gewijzigd door Seppe Cools : 17 mei 2010 om 20:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||||||||
|
![]() Ik begrijp dat je mijn nochtans korte en vrij heldere post niet gelezen of begrepen hebt. Je mag dat ook gewoon zeggen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Wat ik hierboven geschreven heb is mijn kritiek op de Linkse partijen. De Linkse partijen waar jij voor stemt. Je staat blijkbaar niet echt achter alles wat ze gedaan hebben en wat ze verdedigen. Ik heb enkele zaken ervan opgesomd en dan kom je af met "Dat heb ik nooit gezegd dat ik dat zo wil". Nee, dat heb je misschien niet gedaan, maar je stemt er wel voor. ![]()
Ik hoor bij geen enkele partij. Wanneer ik ga stemmen, stem ik puur strategisch. Laatst gewijzigd door Seppe Cools : 17 mei 2010 om 20:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
Maar som me gerust de wetten op die de linkse partijen hebben gestemd om de islam ter wille te zijn. Ik zal alvast beginnen met het boerka- en hoofddoekenverbod en met de pogingen van Patrick Janssens om de huwelijksmigratie aan banden te leggen als argumenten tegen je stelling. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Mijn ogen en oren. Dat zal niet genoeg zijn voor het links filosofisch leger? Diegene die tussen de islam met liefde leven.
![]() Laatst gewijzigd door grimbergen : 17 mei 2010 om 21:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Jouw ogen en oren"? Nee, na alle onzin die ik reeds onder je pseudo las volstaat dat niet. (bvb je cowboyverhaal over die kapel in Sint augustinus te Antwerpen )
Laatst gewijzigd door filosoof : 17 mei 2010 om 21:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laag en bijzonder dom. Want ieder weldenkend mens weet dat het over de kruisbeelden op de mensen hun kamers gaat. De mensen zijn al die islamsymbolen beu. Vooral omdat ze erin slagen om de christelijke symbolen weg te halen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||