![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Religieuze achterlijkheid kent geen tijd, zoals iedereen met tenminste één werkende hersencel inmiddels al wel weet:
Citaat:
Ik ben een aantal keer in die speeltuin geweest en overal, zoals in alle speeltuinen en pretparken en dergelijke, staat gewoon netjes en duidelijk aangegeven dat het betreden der attracties op eigen risico is, en dat men geacht wordt loszittende kledij enzovoorts vast te maken. Kopvodden vallen daar dus ook onder. En anders gaat ze de volgende keer maar fijn meedoen aan een kamelenrace, in het land van herkomst welteverstaan. Achterlijke muts dat het is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Eigen schuld, dikke bult. Wie altijd en overal dat vodje op wil en daardoor de eigen veiligheid in het gedrang brengt, moet er maar de gevolgen van dragen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Uren gezocht, maar toch weer een bashartikel gevonden.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.gva.be/antwerpen/duffel/f...f-te-doen.aspx
http://www.gva.be/antwerpen/duffel/m...friturist.aspx
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Banneling
|
![]() Geld voor juridische kosten eisen via een PRO DEO advocaat.
Daar moet je Marrokaan voor zijn. ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
http://juridischdagblad.nl/content/view/9188/74/ Laatst gewijzigd door Cdude : 13 april 2010 om 16:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ze zijn nog idioter dan ik dacht, en ik had er al een slecht beeld van....
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tja, Sus, je moet weten dat door die kopvod de bloedtoevoer naar die éne hersencel wordt geblokkeerd zodat logisch nadenken er niet inzit...je hoeft niet intelligent te zijn om sluw te zijn hé
Bovendien is die opportunisten geleerd om elke, eigen verantwoordelijkheid af te schuiven, zeker als ze er munt kunnen uitslaan... Bij elke speeltuin, attractiepark én zelfs openbare parkeerplaatsen staat aangegeven dat het gebruik ervan op eigen risico is, er was dus al sprake van onontvankelijkheid om daar een rechtszaak van te maken! (én belastinggeld te VERSPILLEN!) Probeer d�*t nu eens als autochtoon! Nee, mijnheer: uw claim is onontvankelijk verklaard wegens onverantwoordelijkheid uwentwege en negeren van waarschuwingen met uw schade tot gevolg!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik kan daar inkomen: we moeten de schadeclaims van mohammedanen zoveel mogelijk inwilligen, want anders zullen ze straks niet genoeg geld hebben om onze pensioenen te betalen!
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Partijlid
|
![]() ![]() ![]() Dat ik zoiets zou lezen, haha Dat bewijst nog eens dat niet alle religies in Europa kunnen leven ![]()
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch logisch dat ze schadevergoeding moet betalen voor de tijd dat de attractie buiten gebruik was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waaarvoor dienen veiligheidsvoorschriften ??
Ik , alslechtziende , zou ookkunnen procederen , mohtenze mij op kart verbiedente rijden !! Maar waarom zou k proberen , doormij slechtziendheid , buitenmezelf , kan k anderen ingevaar brengen !! Ikben mijn levenalles behalve beu !!!! Waarom zouandere ingevaar (willen) brengen ????
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Gouverneur
|
![]() Kopvodjes zijn verheven boven alle veiligheidsvoorschriften, regels en wetten, want voor die doekjes kunnen wetten niet gemaakt worden door mensen, alleen door een zekere alla....
|
![]() |
![]() |