![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Banneling
|
Twee broers van 22 en 25 jaar uit Tienen hebben zondagavond bij een politiecontrole in de Houtemstraat in Tienen vier agenten verwond. Het viertal is enkele dagen werkonbekwaam. Beide daders zullen zich binnenkort moeten verantwoorden voor de snelrechter in Leuven wegens weerspannigheid en het toebrengen van slagen en verwondingen.
Beiden werden in de Houtemstraat door de politie aangemaand om te stoppen, maar sloegen met hun wagen op de vlucht. Even verderop werden ze echter klemgereden en stelden zich vervolgens weerspannig en agressief op. Ze werden opgepakt en maandagmorgen in Leuven voorgeleid. Alochtonen ook misschien ?? Tiens..niemand ligt hier wakker van ?? Vreemd toch waar zijn die blokkers nu ? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Minister
|
En wat heeft dit te maken met vreemdelingenbeleid & integratie?
|
|
|
#3 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#5 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of is dat het wat u ongerust maakt ? |
||
|
|
|
|
|
#6 | ||
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Als Belgen misdaden doen moeten ze gestraft worden, en het als vreemdelingen zijn idem dito. Heeft u nu echt niks anders te doen dan op te roepen tot discutie. Word is eerst volwassen manneke,met uw benepen mentaliteit. |
||
|
|
|
|
|
#7 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Jammer genoeg had ik mijn gordel niet aan en zijn de superboetes ingevoerd. Toch juich ik de controles toe, ik hoop dat ze niet alleen bestuurders zonder gordel hebben tegengehouden. |
||
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Reactie van een blokker op een thread over criminele allochtonen : een schande, islam is een zieke religie, weg ermee, criminaliteit harde aanpak Reactie van een blokker op een thread over criminele autochtonen : dit hoort niet thuis op dit forum, iedereen kan over de schreef gaan Toch wel vrij hypokriet eigenlijk |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Minister
|
"Wat hebben jullie toch tegen allochtonen en asielzoekers? Ze doen toch niets!" (vrij naar Henk Elsink)
|
|
|
#10 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ze betekenen geen van allen ALTIJD hoor! |
||
|
|
|
|
|
#11 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
ik dacht Onbepaald enkelvoud = een allochtoon Onbepaald meervoud = allochtonen bepaald enkelvoud= de allochtonen bepaald meervoud = de allochtonen of iets in die aard?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
|
|
|
|
|
#12 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Voor mijn part zet je zoiets bij binnenlandse politiek. |
||
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Op zich geen enkel probleem. Maar de laatste paragraaf is er teveel aan. Niemand bij het Vlaams Blok die zegt dat Belgen perfect zijn en niemand iets misdoen. En als ze midaden plegen moeten ze opgepakt en veroordeelt worden. Zo simpel is dit. volgens mij een post van iemand die volledig tegen het Vlaams Blok is en het er voor over heeft om zich belachelijk te maken, om toch maar iets tegen het Vlaams Blok te posten. En dit hem dan nog niet lukt ook. Volgende keer beter Binnen een paar uurkes ist tik tak en moogt ge weer naar bedje toe |
|
|
|
|
|
|
#14 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
8) |
||
|
|
|
|
|
#15 | ||
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Geen probleem, ik ben er grotendeels voor. Gij niet RESPECT Ben ondertussen nog wa op de hoogte van de actualiteit. 8) Dankt u voor de post :o |
||
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Bij veiligheid zegt het blok, strengere aanpak van de criminaliteit. Dat wilt dus zeggen dat ze geen onderscheid maken tussen verschillende nationaliteiten. Bestraffing kan misschien anders gebeuren. Iemand die aziel aanvraagt en een misdaad begaat, zal zonder pardon teruggestuurd worden terwijl een belg voor dezelfde misdaad wordt opgesloten. |
|
|
|
|