![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op de vooravond van nieuwe verkiezingen is het wellicht leuk eens een echt VB draad op te starten.
- De PARTIJ - DE KOPSTUKKEN - HET PARTIJPROGRAMMA Gaat er achter die partij een duistere agenda schuil ? Heeft het VB naast het deporteren van Islamieten en andere vreemdelingen nog anderen "doelen" ? Enz........ Ik nodig om kenners van deze partij bij deze ook uit om ons bij te staan met "juiste" informatie. Alte Kameraden mogen hun eigen zout en peper natuurlijk meebrengen en strooien, maar ze zullen afgeschoten worden. ![]() Laatst gewijzigd door Henri1 : 28 april 2010 om 15:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat het VB als doel heeft alle Islamieten 'en andere vreemdelingen' te deporteren. Althans, dat lees ik nergens in hun schrijfsels. Misschien moet je die ook eens lezen? Het zou alleszins handig zijn, vooral als je een dergelijke draad opstart. Ik vind (voor)kennis van zake namelijk een elementair onderdeel van een discussie. Niet noodzakelijk, het kan ook vervangen worden door openheid van geest. Maar gebrek aan beide lijkt me een recept voor overloos gelul met boutades en gescheld. Desalniettemin: welke vragen heb je nog?
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Ze gaan allochtone kinderen offeren aan Satan en daarna gezamelijk verorberen.
Oei, nu weet iedereen ervan!
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() De kopstukken werken mee ....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zwak..........
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() - Het Vlaams Belang gaat onder leiding van Commando Speer een muur metsen rond Vlaanderen met zwaarbewaakte poorten aan de grenzen.
- Elke Waal, Marokkaan, Turk, Jood, neger zal worden gecastreerd door het Commando Mengele. - Het Commando Hess zal tenslotte samen met het Commando Goebbels zorgen dat elke meerderjarige maagd bezwangerd wordt door Arische Vlamingen teneinde het Blanke Ras in stand te houden en te laten overheersen. Nog vragen? (ik reageer op deze manier omdat uw openingspost eenzelfde fantasie bevatte. "Heeft het VB naast het deporteren van Islamieten en andere vreemdelingen nog anderen "doelen" ?") |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zou graag terug chocolade sigaretjes mogen roken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Burger
|
![]() wat een hetze weer, het lijkt wel nl tegen wilders,
sorry hoor maar voor mij heeft de multiculti zijn failiet bewezen. er zijn grote problemen met allochtone jongeren en hoe wordt daar opgereageerd vanuit linkse kringen : pappen en nat houden, men bouwt een buurthuis, ze krijgen geld voor leuke uitstapjes, subsidie voor rapprojecten waar in alleen maar over geld, drugs en vrouwen (op neerbuigende toon) word gerapt. neen zo hoort het niet en zodra een Geert Wilder of een FDW er wat vanzegt is men racist en een nazi/fascist. eerlijk zijn is verboden tegenwoordig, en ja er zijn goede allochtonen die hun best doen intergreren en nederlands spreken, daar gaat het niet om het gaat om de overlast veroorzakers, de criminelen en de integratie wijgeraars ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Anna List : 29 april 2010 om 10:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Burger
|
![]() ik weet niet of de gemiddelde vlaming nog wel in steden als antwerpen en brussel komt waar complete ghetto's zijn ontstaan waar de politie niet meer de baas is ? of is dat vaker bij ons op het nieuws dan in vlaanderen ??
de problemen met de multicultuur zijn nog erger in belgie dan bij ons. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Uwe bron daarvoor is den tv?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en zo naar 'den Dam' ... Handelsstraat,Dambruggestraat,SintJansPlein ... spetterend multicultureel ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Burger
|
![]() nee de nederlandse (linkse) media. overval op paleis van justitie, hans van baalen (eu parl lid) overvallen, tv ploeg van de nos aangevallen. moet ik nog door gaan ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Burger
|
![]() de hevige rellen in anderlecht ?? of was dat de fout van de politie ?
|
![]() |
![]() |