Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 april 2010, 15:57   #1
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard VLAAMS BELANG: Partij-Kopstukken-Programma

Op de vooravond van nieuwe verkiezingen is het wellicht leuk eens een echt VB draad op te starten.

- De PARTIJ
- DE KOPSTUKKEN
- HET PARTIJPROGRAMMA

Gaat er achter die partij een duistere agenda schuil ?
Heeft het VB naast het deporteren van Islamieten en andere vreemdelingen nog anderen "doelen" ?
Enz........

Ik nodig om kenners van deze partij bij deze ook uit om ons bij te staan met "juiste" informatie.

Alte Kameraden mogen hun eigen zout en peper natuurlijk meebrengen en strooien, maar ze zullen afgeschoten worden.

Laatst gewijzigd door Henri1 : 28 april 2010 om 15:58.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2010, 16:04   #2
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Op de vooravond van nieuwe verkiezingen is het wellicht leuk eens een echt VB draad op te starten.

- De PARTIJ
- DE KOPSTUKKEN
- HET PARTIJPROGRAMMA

Heeft het VB naast het deporteren van Islamieten en andere vreemdelingen nog anderen "doelen" ?
Enz........

Ik nodig om kenners van deze partij bij deze ook uit om ons bij te staan met "juiste" informatie.

Alte Kameraden mogen hun eigen zout en peper natuurlijk meebrengen en strooien, maar ze zullen afgeschoten worden.
Het VB wil de werkende loontrekker kunnen omvormen tot slaaf en hem verplichten om 7/7 dagen te werken en dit 24/24 uur en tegen kost en woonst volgens bepaling van de werkgever.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2010, 16:05   #3
backfire
Minister-President

backfire's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht

- De PARTIJ
- DE KOPSTUKKEN
- HET PARTIJPROGRAMMA

Enz........

Misschien organiseren ze hier weer een paar forumsessies met politici en kan je bij de VB-kandidaat je gal gaan spuwen.
Ik denk niet dat het VB als doel heeft alle Islamieten 'en andere vreemdelingen' te deporteren. Althans, dat lees ik nergens in hun schrijfsels. Misschien moet je die ook eens lezen? Het zou alleszins handig zijn, vooral als je een dergelijke draad opstart. Ik vind (voor)kennis van zake namelijk een elementair onderdeel van een discussie. Niet noodzakelijk, het kan ook vervangen worden door openheid van geest. Maar gebrek aan beide lijkt me een recept voor overloos gelul met boutades en gescheld.

Desalniettemin: welke vragen heb je nog?
Oud 28 april 2010, 16:20   #4
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Ze gaan allochtone kinderen offeren aan Satan en daarna gezamelijk verorberen.

Oei, nu weet iedereen ervan!

Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2010, 16:27   #5
Wisord
Banneling

Standaard

De kopstukken werken mee ....

Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2010, 16:49   #6
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Zwak..........
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2010, 09:43   #7
Bert Deckers
Parlementsvoorzitter

Bert Deckers's schermafbeelding

Standaard

- Het Vlaams Belang gaat onder leiding van Commando Speer een muur metsen rond Vlaanderen met zwaarbewaakte poorten aan de grenzen.

- Elke Waal, Marokkaan, Turk, Jood, neger zal worden gecastreerd door het Commando Mengele.

- Het Commando Hess zal tenslotte samen met het Commando Goebbels zorgen dat elke meerderjarige maagd bezwangerd wordt door Arische Vlamingen teneinde het Blanke Ras in stand te houden en te laten overheersen.

Nog vragen?

(ik reageer op deze manier omdat uw openingspost eenzelfde fantasie bevatte. "Heeft het VB naast het deporteren van Islamieten en andere vreemdelingen nog anderen "doelen" ?")
Oud 29 april 2010, 10:00   #8
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Deckers Bekijk bericht
- Het Vlaams Belang gaat onder leiding van Commando Speer een muur metsen rond Vlaanderen met zwaarbewaakte poorten aan de grenzen.

- Elke Waal, Marokkaan, Turk, Jood, neger zal worden gecastreerd door het Commando Mengele.

- Het Commando Hess zal tenslotte samen met het Commando Goebbels zorgen dat elke meerderjarige maagd bezwangerd wordt door Arische Vlamingen teneinde het Blanke Ras in stand te houden en te laten overheersen.

Nog vragen?

(ik reageer op deze manier omdat uw openingspost eenzelfde fantasie bevatte. "Heeft het VB naast het deporteren van Islamieten en andere vreemdelingen nog anderen "doelen" ?")
De mensen zullen ook geen pensioen meer krijgen.
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2010, 10:05   #9
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Ik zou graag terug chocolade sigaretjes mogen roken.
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2010, 10:05   #10
Jeronimo
Minister-President

Jeronimo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
De mensen zullen ook geen pensioen meer krijgen.
Bejaarden waarop verplichte euthanasie is toegepast kan je moeilijk nog een pensioen geven hè.
Jeronimo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2010, 10:06   #11
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Deckers Bekijk bericht

Nog vragen?

die muur rond Brussel, is die nog alleen intern geweten en naar buiten geheim ?
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2010, 10:09   #12
VerenigdeNederlanden
Burger

Standaard

wat een hetze weer, het lijkt wel nl tegen wilders,

sorry hoor maar voor mij heeft de multiculti zijn failiet bewezen. er zijn grote problemen met allochtone jongeren en hoe wordt daar opgereageerd vanuit linkse kringen : pappen en nat houden, men bouwt een buurthuis, ze krijgen geld voor leuke uitstapjes, subsidie voor rapprojecten waar in alleen maar over geld, drugs en vrouwen (op neerbuigende toon) word gerapt. neen zo hoort het niet en zodra een Geert Wilder of een FDW er wat vanzegt is men racist en een nazi/fascist.

eerlijk zijn is verboden tegenwoordig, en ja er zijn goede allochtonen die hun best doen intergreren en nederlands spreken, daar gaat het niet om het gaat om de overlast veroorzakers, de criminelen en de integratie wijgeraars !
VerenigdeNederlanden is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2010, 10:11   #13
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VerenigdeNederlanden Bekijk bericht
wat een hetze weer, het lijkt wel nl tegen wilders,

sorry hoor maar voor mij heeft de multiculti zijn failiet bewezen. er zijn grote problemen met allochtone jongeren en hoe wordt daar opgereageerd vanuit linkse kringen : pappen en nat houden, men bouwt een buurthuis, ze krijgen geld voor leuke uitstapjes, subsidie voor rapprojecten waar in alleen maar over geld, drugs en vrouwen (op neerbuigende toon) word gerapt. neen zo hoort het niet en zodra een Geert Wilder of een FDW er wat vanzegt is men racist en een nazi/fascist.

eerlijk zijn is verboden tegenwoordig, en ja er zijn goede allochtonen die hun best doen intergreren en nederlands spreken, daar gaat het niet om het gaat om de overlast veroorzakers, de criminelen en de integratie wijgeraars !
ja, in NL kan je daar stemmen mee halen, maar in het volgebouwde, lintbebouwde Vlaanderen hebben veel mensen daar geen last van ... dat loont hier niet electoraal (ook demografisch loont dat discours niet meer)

Laatst gewijzigd door Anna List : 29 april 2010 om 10:12.
Oud 29 april 2010, 11:14   #14
VerenigdeNederlanden
Burger

Standaard

ik weet niet of de gemiddelde vlaming nog wel in steden als antwerpen en brussel komt waar complete ghetto's zijn ontstaan waar de politie niet meer de baas is ? of is dat vaker bij ons op het nieuws dan in vlaanderen ??

de problemen met de multicultuur zijn nog erger in belgie dan bij ons.
Oud 29 april 2010, 11:22   #15
Zyklon B
Banneling

Standaard

Uwe bron daarvoor is den tv?
Zyklon B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2010, 11:24   #16
Bert Deckers
Parlementsvoorzitter

Bert Deckers's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zyklon B Bekijk bericht
Uwe bron daarvoor is den tv?
De VTM waarschijnlijk.
Oud 29 april 2010, 11:26   #17
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
ik weet niet of de gemiddelde vlaming nog wel in steden als antwerpen en brussel komt waar complete ghetto's zijn ontstaan waar de politie niet meer de baas is ? of is dat vaker bij ons op het nieuws dan in vlaanderen ??

de problemen met de multicultuur zijn nog erger in belgie dan bij ons.
ben gisteren toevallig met de moto nog eens door oud borgerhout gereden ...
en zo naar 'den Dam' ... Handelsstraat,Dambruggestraat,SintJansPlein ...

spetterend multicultureel !
Oud 29 april 2010, 11:26   #18
VerenigdeNederlanden
Burger

Standaard

nee de nederlandse (linkse) media. overval op paleis van justitie, hans van baalen (eu parl lid) overvallen, tv ploeg van de nos aangevallen. moet ik nog door gaan ?
Oud 29 april 2010, 11:30   #19
Zyklon B
Banneling

Standaard

Citaat:
nee de nederlandse (linkse) media. overval op paleis van justitie, hans van baalen (eu parl lid) overvallen, tv ploeg van de nos aangevallen. moet ik nog door gaan ?
Graag.
Zyklon B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2010, 11:35   #20
VerenigdeNederlanden
Burger

Standaard

de hevige rellen in anderlecht ?? of was dat de fout van de politie ?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be