![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Klacht tegen VRT
De laatste sprint naar de verkiezingen van 13 juni is ingezet. En dus wordt het Vlaams Blok zoveel mogelijk geweerd uit het nieuws. Dat werd nog eens duidelijk in de berichtgeving over Brussel-Halle-Vilvoorde. De met belastinggeld betaalde openbare omroep slaagde er zelfs in om de uitgebreide Vlaams Blok-delegatie op de betoging van afgelopen zondag (40 parlementsleden en een paar duizend manifestanten) uit beeld te houden of eenvoudig weg te gommen bij de montage. Het weggommen van opposanten was zoals u weet een truc waarmee de leiders van de voormalige Sovjetunie school hebben gemaakt. Op de redacties van de VRT hebben ze er ook verstand van. Bij de berichtgeving over het Kamerdebat van gisteren, was het Vlaams Blok alweer in geen velden te bespeuren. Dat is geen ernstige journalistiek meer, maar pure nieuwsmanipulatie. Het Vlaams Blok is immers al jaren gangmaker van de splitsingseis, maar onze tussenkomsten in het parlement werden gewoon weggeknipt. De Vlamingen zijn massaal voor een onmiddellijke splitsing en dus mag de bevolking niet weten dat de kar getrokken wordt door het Vlaams Blok. De partij laat het er niet bij en stapt naar de Vlaamse Geschillenraad voor Radio en Televisie, want dit gaat duidelijk in tegen het mediadecreet dat stelt dat de informatie van de openbare omroep volledig en onpartijdig moet zijn. De VRT-journalisten lieten nog niet zolang geleden hun luide afkeer blijken over de verkiezingen in Rusland. Want die Poetin had de media volledig in handen en de standpunten van de oppositie kwamen er niet of nauwelijks aan bod. Er werden dan ook terecht vragen gesteld bij het democratische karakter van de verkiezingen. Alleen is het protest een beetje hypocriet, want in eigen land doet de staatszender net hetzelfde ... Dirk Sterckx, zelf een gewezen journalist van de VRT-nieuwsdienst en tegenwoordig interimvoorzitter van de VLD, gaf zijn collega's onlangs de voorzet in een debat van De Zevende Dag: "Er is nu een veroordeling. De media moeten nu maar eens hun plicht doen en stoppen met de rode loper uit te rollen voor het Vlaams Blok". Dat fragment werd nadien talloze keren herhaald. Waarop een glunderende Martine Tanghe besloot met het veelzeggende: "Waarvan akte". De oproep tot censuur wordt intussen gretig opgevolgd. Maar, als er met modder kan gegooid worden, wordt er graag een uitzondering gemaakt. Dat bleek nog eens na een onvergeeflijke stommiteit in Antwerpen. Veel moeite moest de VRT echt niet doen ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() :o ma jong toch , straks vliegt Bracke nog in de cel voor het promoten van dope
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() ik denk dat Kaiser een van die allochtone runners was van dien drughandelaar... Ze hebben hem nog nie..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() racist
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() kaiser = pdr
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() 'k had zo al een vermoeden.
Hij is al helemaal verturkst in afwachting van zijne verhuis.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() De VRT mag hopen dat het VB nooit aan de macht komt, of ze krijgern hun verdiende loon: een rechtse directe.
De VRT doet me denken aan de RAI, een linkse tv die het nieuws manipuleert, maar als rechts aan de macht komt begint te roepen en te schreeuwen als ze op hun manipulatie worden gewezen. Ok, In Italië is het natruurlijk een gradatie erger met Berlusconi, die het tegenovergestelde begint te doen. Intussen werken de VRT-boys lustig door, en censureren ze zichzelf. Het niet tonen van een partij die bijna 20% van de stemmen behaalt, is zelfcensuur en desinformatie. Tijd voor een grote opkuis, ofwel privatiseren die boel.
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Kindje... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Staatssecretaris
|
![]() Het is een algemene trend, nu met de verkiezingen voor de deur zeker, dat het VB met allerhande trucs in een slecht daglicht wordt gesteld (denk maar aan het Europees Parlement geval van prof De Vos) of zelfs gewoonweg straal genegeerd wordt en dan meestal door diegene die het meest van de daken schreeuwen dat ze democratisch zijn.
Ge moogt uw mening zeggen, maar het moet wel de onze zijn. Dat is blijkbaar de democratie van paars. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() ik steun het Vlaams Blok in deze actie. Alle partijen moeten evenredig en objectief in de media aan bod komen
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van mij mogen ze zelfs Hans1 en Bruno* wat meer opvoeren.
Dat is nog beter voor de Vlaamse ogen als wortels eten. ![]()
![]() |
#13 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Fout. Partijen die de wet miskennen (racisme) moeten niet eveneveel in de media aanwezig zijn dan partijen die dit wel doen. Dit betekent evenwel niet dat men hen moet doodzwijgen! Een partij van 0,5% evenveel aandacht geven dan een partij met 26% is ook te gek voor woorden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() Da's vrije meningsuiting van de VRT. Ofzo.
![]() |
#15 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
de vrije meningsuiting heeft zijn grenzen, daar waar de het strafrecht begint. Vandaar moet het VB minder op TV komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 |
Minister
|
![]() Uiteraard, maar ik vond het hipper om ook eens die modewoordjes te gebruiken dan moeite te doen om m'n eigen mening te formuleren.
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#19 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() Het doodzwijgen en uitsluiten bij debatten enz. IS al eens geprobeerd en zonder success.
Het success van het VB is voornamelijk te wijten aan het falen van het beleid. ( Ook aan Franstalige kant zal zich dit vroeg of laat uiten. ) Dus is de vraag of deze opvallende manier van berichtgeving niet eerder gaat bijdragen aan het success van het VB dan het tegen te gaan.