Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 april 2010, 19:52   #1
Europahater
Banneling

Standaard Antisemieten hard aangepakt in Rotterdam

Van uw telegraafreporter: EUhater.

ROTTERDAM - Leden van de Mobiele Eenheid (ME) zijn zondagmiddag op het Stadhuisplein in Rotterdam in actie gekomen tegen aanhangers van Feyenoord die antisemitische leuzen scandeerden. Het incident heeft te maken met de bekerfinale zondagavond in de ArenA in Amsterdam tussen Ajax en Feyenoord, waarbij geen supporters van de Rotterdamse club aanwezig mogen zijn.
De ME'ers hebben een aantal mensen opgepakt, zei een woordvoerster van de politie. De supporters die met de leuzen begonnen, bevonden zich op het terras van een 'etablissement' op het Stadhuisplein. De politie probeerde hen te bewegen op te houden met de leuzen maar toen dat niet lukte, greep de ME in. „We tolereren die leuzen niet”, aldus de politiewoordvoerster. Volgens haar was het Stadhuisplein helemaal vol met voetballiefhebbers.

Ik hoop dat het pijn deed....

Laatst gewijzigd door Europahater : 25 april 2010 om 19:52.
Europahater is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2010, 20:49   #2
Carnivore
Staatssecretaris

Carnivore's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Europahater Bekijk bericht
Van uw telegraafreporter: EUhater.

ROTTERDAM - Leden van de Mobiele Eenheid (ME) zijn zondagmiddag op het Stadhuisplein in Rotterdam in actie gekomen tegen aanhangers van Feyenoord die antisemitische leuzen scandeerden. Het incident heeft te maken met de bekerfinale zondagavond in de ArenA in Amsterdam tussen Ajax en Feyenoord, waarbij geen supporters van de Rotterdamse club aanwezig mogen zijn.
De ME'ers hebben een aantal mensen opgepakt, zei een woordvoerster van de politie. De supporters die met de leuzen begonnen, bevonden zich op het terras van een 'etablissement' op het Stadhuisplein. De politie probeerde hen te bewegen op te houden met de leuzen maar toen dat niet lukte, greep de ME in. „We tolereren die leuzen niet”, aldus de politiewoordvoerster. Volgens haar was het Stadhuisplein helemaal vol met voetballiefhebbers.

Ik hoop dat het pijn deed....

ach ja, ze waren blank. De 2000 skinheads die in nederland te vinden zijn moeten natuurlijk hard worden aangepakt.
De 500.000 islamitische antisemieten kan men gerust ongemoeid laten. Net als in de Franse Banlieus, daar woont gewoon geen enkele Jood meer, allemaal moeten verkassen naar Israel wegens het aangename gedrag van hun moslim-buren.
Net diezelfde waar wij ook zo veel plezier aan beleven.
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2010, 20:52   #3
Europahater
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carnivore Bekijk bericht
ach ja, ze waren blank. De 2000 skinheads die in nederland te vinden zijn moeten natuurlijk hard worden aangepakt.
De 500.000 islamitische antisemieten kan men gerust ongemoeid laten. Net als in de Franse Banlieus, daar woont gewoon geen enkele Jood meer, allemaal moeten verkassen naar Israel wegens het aangename gedrag van hun moslim-buren.
Net diezelfde waar wij ook zo veel plezier aan beleven.
Klopt wat je zegt maar bij Feyenoord zitten ook veel marokkanen. En ja onze elite poept natuurlijk hun broek vol tegenover deze woestijnrovers....
Oud 25 april 2010, 20:54   #4
C uit W
Perm. Vertegenwoordiger VN

C uit W's schermafbeelding

Standaard

Is gewoon voetbalgeweld (verbaal dan), staat los van antisemitisme.
Moest Ajax gelinkt worden met aardbeien, dan zaten ze daartegen te zingen.
Oud 25 april 2010, 20:59   #5
Europahater
Banneling

Standaard

Maakt niet uit zolang ze "hamas joden aan het gas" zingen dient de gummiknuppel ongenadig te blijven inbeuken op die lege hersenschedels van ze....

Laatst gewijzigd door Europahater : 25 april 2010 om 20:59.
Oud 3 mei 2010, 12:45   #6
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Daar ben ik het met je eens. Maar die gummieknuppel dient ook ongenadig in te beuken op anti Arabische racisten en mensen die de onderdrukking van het palestijnse volk goedpraten...
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be