Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 4 mei 2010, 20:03   #1
Hollander
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hollander's schermafbeelding

Standaard Siegfried Bracke trekt kamerlijst voor N-VA in Oost-Vlaanderen

Citaat:
"Het was de moeilijkste beslissing van mijn leven, maar ik neem ze met veel overtuiging en ik kan niet anders", vertelt de ex-journalist. "Het stuk van Stijn Meuris vorige week was voor mij het toppunt. Ik deel zijn mening dat de politiek niet meer geloofwaardig is, maar bij mij is die mening er al jaren. En wie het stuk van Stijn Meuris heeft gelezen, heeft ook gezien dat zelf in de politiek stappen de enige oplossing is."
http://www.gva.be/verkiezingen/2010/...laanderen.aspx
Hollander is offline  
Oud 4 mei 2010, 20:13   #2
jbl
Lokaal Raadslid

Standaard

Der Siegfried heeft duidelijk last van een wat laat uitgevallen mid life crisis (je kent dat wel eens iets nieuws proberen, een sportauto of motor en dan stijf van de schrik ermee rondtoeren).
Enfin heeft zich bij ter Zake al eens goed laten vangen met zijn citaat "ik krijg geen warme gloed bij het zingen van de vlaamsche leeuw" alé een gevoel wat ik als Belg ook ken, zo zie je maar
jbl is offline  
Oud 4 mei 2010, 20:16   #3
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hollander Bekijk bericht
Ik denk eerder dat hij angstvallig wil voorkomen dat het NVA zou samen klitten met het VB. Gezien de komplete afgang van de traditionele partijen neemt bij heel wat figuren de angst toe dat Belziekske gaat uiteen vallen. Die kerel is zo veel overtuigd NVA'er dan mijn kat. Die wil zich alleen snel ergens tussenvroeten om mee zijn zeg te hebben. En Bart de Wever vond dit een hemels geschenk. Ik denk eerder dat Bart steke blind is en dat hij binnen enige tijd zijn hoed gaat opvreten van ergernis.
Garry is offline  
Oud 4 mei 2010, 20:19   #4
nabat54
Minister-President

nabat54's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hollander Bekijk bericht
http://forum.politics.be/showthread.php?t=138284
dubbel
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh
The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA
"Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale"
SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011
Tiocfaidh ár lá
nabat54 is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be