![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Krijg je hier een award of kadobon voor het openen van (voor de zovéélste keer)moslim/allochtoon/islam topics in elke subforum?
Laatst gewijzigd door nubian : 15 mei 2010 om 17:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Ze zouden beter awards uitdelen in dit forum, beste forummer, sympathiekste, extremistische, grappigste, ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb horen zeggen dat die een gratis beurt krijgen van Hot Marijke.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De ambitie van de forumleiding is duidelijk:
Het resultaat laat zich voelen. Dit forum is een speeltuin geworden voor haatzaaiers, bashers, puberale zeikstraalachtigen ed ...
![]() |
#5 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Waren een hoop mensen het hier niet een tijd geleden afgebold om hun eigen forum op te richten? Hoe is dat afgelopen?
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 15 mei 2010 om 20:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is roemloos ten onder gegaan, onder meer door een gebrek aan organisatie en inzicht en door onderlinge twisten.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goh... blij dat je ze niet allemaal aan mij wil geven. Ik moet ze nog kunnen dragen, he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Wat een grapjassen. Het raakt de linkse bende zodanig hard dat de waarheid overal aan het licht aan het komen is. Dat ze er zelfs de moderatoren ermee willen lastigvallen. Accepteer het nu toch eens. De waarheid komt uiteindelijk altijd boven water.
|
![]() |
![]() |