![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik ontving deze gruwelijke foto's zojuist in een persbericht... Het is te walgelijk voor woorden en dat puur om te bewijzen dat ze volwassen zijn. Hier kun je je aanmelden tegen de slachting: http://www.facebook.com/group.php?gid=173724928449
Ex-CEO van Google betrapt op het verdedigen van AI t.a.v. de mensheid. Eric Schmidt: "The real dangers of AI, which are cyber and biological attacks, will come in three to five years when AI acquires free will." Een AI kan geen biologische aanval uitvoeren... https://mh17waarheid.nl/google/ (Google's Corruptie voor AI Leven) Laatst gewijzigd door ArjanD : 10 mei 2010 om 12:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het zijn geen dolfijnen maar grienden, wèl zoogdieren, geen vissen. Nee, dit slaat inderdaad nergens op, maar is het wel Denemarken?
![]() |
#3 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Ik herinner mij een soortgelijke praktijk in Spanje waarbij jongeren eenden aan hun nek de zee in slingeren.
Eenden gooien gaat door ondanks verbod ![]() De geliefde Spaanse kust sport "Eendengooien" is na een lange strijd door vele dierenbeschermings organisaties eindelijk verboden. Het eendengooien maakt deel uit van een jaarlijks feest waarbij gekortwiekte eenden zo ver mogelijk in zee worden geworpen, die dan worden gevangen door zwemmers. Het gerechtshof in Valencia zei dat de eenden vaak gewond raken en zelfs verdrinken. Organisatoren van het eendengooi feest in Sagunto hebben gisteren echter aangekondigd dat zij door zullen gaan met het eendenwerp festiviteit ondanks het verbod dat onlangs is opgesteld door de overheid van Valencia op basis van klachten van dieren beschermings organisaties over dierenleed. http://www.thinkspain.com/news/foton...=foto11667.jpg
Ex-CEO van Google betrapt op het verdedigen van AI t.a.v. de mensheid. Eric Schmidt: "The real dangers of AI, which are cyber and biological attacks, will come in three to five years when AI acquires free will." Een AI kan geen biologische aanval uitvoeren... https://mh17waarheid.nl/google/ (Google's Corruptie voor AI Leven) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() http://nl.wikipedia.org/wiki/Faer%C3%B6er
Ex-CEO van Google betrapt op het verdedigen van AI t.a.v. de mensheid. Eric Schmidt: "The real dangers of AI, which are cyber and biological attacks, will come in three to five years when AI acquires free will." Een AI kan geen biologische aanval uitvoeren... https://mh17waarheid.nl/google/ (Google's Corruptie voor AI Leven) Laatst gewijzigd door ArjanD : 10 mei 2010 om 12:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Burger
|
![]() Het bewijs dat beschaving niets meer is dan een heel dun laagje vernis.
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Dwergwerpen mag ook al niet meer ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Dat is redelijk stoer, nu zijn het echte mannen. Wacht maar tot die grienden wraak pakken en hun mannelijkheid tonen door het slachten van Denen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Zijn er geen belangrijker problemen dan zo'n paar dolfijnen? De Vlaamse onafhankelijkheid is veel belangrijker.
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zijn ze lekker ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, ze hebben veel windmolens. Dat compenseert
![]()
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Die beesten worden opgegeten. En ja, ze zijn best lekker. Ik was een jaar of twintig geleden op de Færøer en kreeg toen walvis voorgeschoteld. Smaakte zeker niet slecht. Ergens tussen rundsvlees en wild in eigenlijk.
Dit is overigens een ruim 1200 jaar oude traditie die al bestaat vanaf dat de eerste vikingen zich er vestigden. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() Grienden zijn toch ook (een soort) dolfijnen ?
![]() |
#15 |
Gouverneur
|
![]() De mens heeft een dermate intelligentie dat men zich kan inleven in een ander persoon of een ander dier. Wij kunnen met onze intelligentie begrijpen dat een dier een doodsangst moet uitstaan gedurende een stierengevecht of wanneer een eend in zee geworpen wordt waardoor de praktijken in mijn opinie niet te rechtvaardigen zijn zonder te beseffen dat je een dier moedwillig onnodig leed toebrengt.
Ex-CEO van Google betrapt op het verdedigen van AI t.a.v. de mensheid. Eric Schmidt: "The real dangers of AI, which are cyber and biological attacks, will come in three to five years when AI acquires free will." Een AI kan geen biologische aanval uitvoeren... https://mh17waarheid.nl/google/ (Google's Corruptie voor AI Leven) Laatst gewijzigd door ArjanD : 10 mei 2010 om 15:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja dat is daar elk jaar zo ..... schandalig en barbaars . Laatst gewijzigd door Wisord : 10 mei 2010 om 15:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vele Vlamingen willen zelfs niet dat Vlaanderen België doet barsten en begrijpen helemaal niet waarom er mensen zijn die denken dat het beter zal gaan in een onafhankelijk Vlaanderen. Voor de meeste mensen is het behoud van leven dus inderdaad veel en veel belangrijker dan de macht die enkele politici zich willen toe-eigenen via de onafhankelijkheid van Vlaanderen. Zonder natuur kan de Vlaming namelijk niet overleven, zonder onafhankelijk Vlaanderen leeft de Vlaming reeds meer dan 12 eeuwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |