![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20100512_008
Citaat:
Wanneer die gaan merken dat ze weer iedereen de schrik op het lijf kunnen jagen met hun gedrag en ze tenslotte zelf geen risico lopen zolang ze niet iemand doodslaan (...en dan nog, zie Demoor) zullen ze zich weer helemaal de Uebermenschen van de schepping voelen! En de toezichthoudende politieagenten kunnen daar ter plaatse weer uitgemaakt worden en laten met hun voeten spelen... We gaan er elke dag op vooruit... terwijl het toch zo simpel zou zijn om daar komaf mee te maken! Maar dat zou "racisme" zijn, uiteraard. Tegen "de Rechten van het Gespuis"! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Weeral een dubbele thread van Andev, over een baksteen in het gezicht, deze keer.
Ook deze keer heb ik het niet gesignaleerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
...waar staat die andere? Laatst gewijzigd door andev : 12 mei 2010 om 17:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Normaal moet je zelf eerst eens controleren wanneer je een thread opent over een actueel onderwerp. Wanneer ik dat niet doe, wordt dat onmiddelijk gesignaleerd en weggehaald. |
|
![]() |
![]() |