![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ajax won oa door Feyenoord in Rotterdam zelf met 4-1 te vernederen de Nederlandse beker. Bij de daaropvolgende huldiging in Amsterdam deed onze Jan een 'Karel de Gughtje'.
Daar waar de aanhang van het VB toentertijd passief en geslagen deze kwalificatie van de toenmalige VLD leider in ontvangst nam, daar denken ze in holland héél anders over dit soort opmerkingen. Jan Vertonghen noemde de Feyenoorders herhaaldelijk 'kakkerlakken'. De beelden werden live uitgezonden door de Amsterdamse omroep AT5. Rotterdam is razend! Dat wordt dus over Utrecht rijden voor Jan als hij terug wil naar Belgie. Of excuses aanbieden (De Gught deed dat nooit) Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 7 mei 2010 om 12:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ajax fans noemen de Feyenoord fans kakkerlakken. Ze noemen zichzelf dan ook Joden.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat familie van Marc Vertonghen misschien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Burger
|
![]() ik ben Feyenoord fan en dit valt echt niet goed in rotterdam vooral omdat er gister scherp gekeken werd naar (kwetsende/anti-semitiesche) spreekkoren, en terwijl er in amsterdam tijdens de wedstrijd constant over het bomberdement van Rotterdam werd gezongen, gister heeft de Feyenoord-aanhang zich geweldig gedragen en alleen positief de HELE wedstrijd gezongen voor de eigen ploeg ookal stonden ze dik achter.
jullie jantje is dus een laffe, punten bij de ajax aanhangscoorende sukkel! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Burger
|
![]() en daarnaast over utrecht rijden ? daar zijn ze ook niet zo op ajax gesteld. ik stel voor dat hij gaat vliegen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik heb de indruk dat ze - behalve in Amsterdam - nergens in Nederland echt op Ajax gesteld zijn? Maar ik kan mij vergissen natuurlijk.
![]() |
#7 |
Burger
|
![]() nouja er zijn wel veel ajakes supporters maar je zult onder supporters van de andere clubs geen of bijna niemand vinden die ook ajax een warm hart toedraagt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() voetbalnumnuts horen thuis in k&k.
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Vreemdeling
|
![]() Als je in de media je supporters oproept om zich te gedragen bij een sportevenement, is het dan niet een hele normale zaak dat de betreffende clubs en de spelers zelf het goede voorbeeld geven.
Zou het dan deze betreffende club die altijd de mond vol heeft over anderen niet sieren als ze de betreffende speler eens ZEER FORS aan zouden pakken om in dit geval maar eens een voorbeeld te stellen? Mijn inziens ben je als speler zijnde het niet waard dat als je zulke uitspraken gebruikt bij een dergelijk beladen evenement om een shirt te dragen van welke club dan ook. Dat AJAX in Nederland niet veel fans heeft blijkt wel uit de vele reacties op het kampioenschap van FC Twente. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat de Gucht niet deed, deed onze Jan wel:
Rode Duivel Jan Vertonghen heeft spijt van zijn uitlatingen gisteren tijdens de huldiging van Ajax na de gewonnen bekerfinale tegen Feyenoord. Tijdens de huldiging in de Amsterdam ArenA liet Vertonghen zich helemaal gaan en schreeuwde in de microfoon: "Het zijn maar kutkakkerlakken." "Dat was gewoon heel dom van me", opent Vertonghen op de clubwebsite. "Ik heb me laten meeslepen door mijn emoties, dat had ik niet moeten doen, zeker niet in de positie die ik als speler van Ajax heb. Daarom wil ik mijn excuses aanbieden aan de fans en spelers van Feyenoord en ook aan andere mensen die ik met mijn uitspraken beschadigd heb. Aan de andere kant is de Feyenoord aanhang iets minder dociel als de VB aanhang die zich wel lieten beledigen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor wie nog eens van het gebrul van Jan wil genieten:
http://www.rtl.nl/components/sport/r...nal_s4_a32.xml Op 13.00 min. En daarna de geselende commentaren van de analisten. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 10 mei 2010 om 00:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Inderdaad, al die commotie voor een sport van en voor randdebielen.
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uniek. Nederlanders die een Belg aanvallen omdat ie een te grote mond heeft en grove praat verkoopt.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ajax = RSCA (hoofdstedelijke klasse) Feyenoord = Standard. (arbeidsklasse)
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jan Vertonghen heeft het schikkingsvoorstel van de aanklager betaald voetbal van de KNVB niet geaccepteerd. De Ajacied kreeg een schorsing voorgelegd van twee duels naar aanleiding van zijn dubieuze uitlatingen na afloop van de bekerfinale tussen Feyenoord en Ajax. Tijdens de huldiging in de ArenA maakte hij de Rotterdammers uit voor 'kakkerlakken'. Volgens de aanklager hebben deze uitspraken 'schade berokkend aan het voetbal in het algemeen'. (De Telegraaf)
Hij kan natuurlijk ook kiezen voor een kogel van een Feyenoord fan. |
![]() |
![]() |